Xp Yi Korsandan Orjinale Çevirme !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakbaba
    burakbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    Merhaba arkadaşlar şimdi yarın ben bir arkadaşın bilgisayarını yapıcamda şimdi bu bilgisayar orjinale çevrilmeden update edilmeye çalışılmış zamanında ve uyarı vermeye başlamış. Çocuk hep o uyarıları es geçerek aldırmayarak kullanmış ama en sonunda makine artık başlangıçta hiç açılmıyormuş. Şimdi ben arkadaşımın makinesini format atmadan orjinale çevirebilirmiyim. Yani orjinal yapmasını biliorum programıda var bende ama bunu hiç açılmayan bir makinede nasıl uygulayabilirim.? şimdiden teşekkürler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    LegaL Xp kuLLan formda vardı..

    http://rapidshare.com/files/28519863/Legal_XP.rar.html


    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bknz: http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=34146

     


    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Aynı konu yüz kere açıldı yaw. Forumda bi arama yapsana. Legal XP Kullan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakbaba
    burakbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    arkadaşım benim sorunum başka bende legalxp kullanıorum ama ben bunu hiç açılmayan bir makinede nasıl kullanıcam onu soruoum. Yani benim soru biraz farklı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım adam ben biliyorum orjinal yapmayı dio ama amkina şu an hiç açılmıyomuş dio
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakbaba
    burakbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    aynen dediğin gibi pcbear arkadaşım. Valla bir yolu varsa format atmadan çok sevinirim. Forumdada heralde hiç böyle bir olay başına gelen yok sanırım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hdd de bos partition varsa birtane linux distro yukle,oradan ntfs disklerini okursun ve yazarsin ...genuine nin dll dosyalari var onlari silip rahat rahat kullanabilirsin,ayni sey benimde basima geldi ,o sekilde hallettim...eger bos partition yoksa linux kurma imkaniniz olmassa ,elemanin hdd yi senin makineye bagla slave olarak ayarla senin oturumda hdd ye erisip yine gerekli dll dosyalarini sil...daha oncede anlatmistik formuda bir arastir belki isine yarar birseylere rastlarsin.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakbaba
    burakbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    teşekkürler arkadaşım. araştırayimde arama motoruna ne yazayim? Yada sen bana o konunun linkini verebilirmisin eğer mümkünse??
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Haci arama bolumune "orjinal" diye yaz arat ,ayrica  http://www.tahribat.com/forumsearch.asp

    http://www.tahribat.com/forumviewfolder.asp?topfolderid=125

    bu bolumden 5-6 sayfalik konulara bak.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakbaba
    burakbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    kardeş bahsettiğin konuyu verdiğin linklerde baştan sona aradım ama bulamadım. Kardeş sevabına şunun bi linkini versen bana olurmu acaba??
Toplam Hit: 16038 Toplam Mesaj: 11