XP"De Ağ Ayarları Nasıl ?
-
Arkadaşlar bu Windows XP'de NetBIOS scannerları çalıştırmak için ağ ayarları nasıl yapılıyor örneğin R3X veya hound çalıştırmak için (Hound'tan nefret ediyorum gerçi:) Yardımcı olursanız bir de adım adım gösterirseniz sevinirim...
Saygılar...
-
Bi cevap veren yok mu arkadaşlar ?
Toplam Hit: 1717 Toplam Mesaj: 2
