XP"De Ağ Ayarları Nasıl ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polymorphic
    polymorphic's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşlar bu Windows XP'de NetBIOS scannerları çalıştırmak için ağ ayarları nasıl yapılıyor örneğin R3X veya hound çalıştırmak için (Hound'tan nefret ediyorum gerçi:) Yardımcı olursanız bir de adım adım gösterirseniz sevinirim...


     


    Saygılar...


    Real programmers can write assembly code in any language. :-)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polymorphic
    polymorphic's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek
    Bi cevap veren yok mu arkadaşlar ?

    Real programmers can write assembly code in any language. :-)
Toplam Hit: 1717 Toplam Mesaj: 2