folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Xp"De Hangi Dosyayı Silersem Sistem Açılmaz?



Xp"De Hangi Dosyayı Silersem Sistem Açılmaz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    windows xp'de hangi sistem dosyasını silersem bi allahın kulu açamaz. benim bildimim himem.sys var onun dışında silindigi takdirde daha etkili geri dönüşümü olmayan başka system dosyası varmıdır ?

    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek
    Aç Linux'tan boot.ini yi sil daha açılmaz. başka türlü boot.ini yi göremezsin görsende silemezsin.Hem geri dönüşümü olmasın derken ne demek istedin sonucta orjinal cd yi yada kurtarma cd si takılır onarılır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    geri dönüşümü olmasın derken, onarmayla düzelmesin tek çare format atılsın istiyorum..

    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek
    Öyle birşey yok zaten format 45 dakika verilerde D sürücüsündedir muhtemelen zarar veremezsin sanırım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    :| peki müridler program tarzı bişey varmı düşük kblı tıklıycan zararı vercek ama pci kapanmıycak nezaamanki pciyi kapadıgında yada yeniden başlattıgında pc açılmıycak formattan başkada çaren kalmıycak varmıdır böle bir pro?

    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    ntrld dosyasini sil acilmaz daha :) kolay kolayda kurtulmaz. format gerekir.

    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 1547 Toplam Mesaj: 6