folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Xvid Codec Nasıl Kullancam Yardım Hacılar



Xvid Codec Nasıl Kullancam Yardım Hacılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    torrenten film dizi indirelim dedik xvid miş , codec ini buldum ama nasıl kullanacam bu gomplyaer gibi degilki hemen onla açalım, çözemedim anasını satayım deli olcam, yardım hacılar

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cholpa
    cholpa's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    VLC player

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.free-codecs.com/K_lite_codec_pack_download.htm

    alttan 2.yi indir

    windows media player le hepsini açarsın

    wmp taraftarı değlim

    media player classic kullanırsın codecle gelir oda

    bsplayer

    gomplayer

    vlcplayer

    mv2player gibi saçmalıklarla uğraşma


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 769 Toplam Mesaj: 3