Ya Arkadaşlar Flash Animasyon!!
-
arkadaşlar şöle keyifli bişiler yapmak istiyorum böle ne bilim bişi yapim sora o dans etsin yürüsün böle bikaç şey yapsın istiyorum.
1-en kolay program hangisi
2-yapılısı falan anlatabilecek varmı...
teşekkürler şimdiden
-
bilen yok sanırım gardaşlar nese yinede sağolun...
-
macromedia flashla yapabilirsin
dokuman da internette bolca var
Toplam Hit: 738 Toplam Mesaj: 3
