Ya Bir Yardım Edin
-
yaw pc ye formattım neyse her şey tamam şu an yanlız başıma bir bela çıktı avi dosyalarını açarken birde pc her açıldığında PhotoGallery diye bir driverı yüklemeye çalışıyor belli bir yere geldiği zaman kalıyor cd istiyor ya ben bunu nasıl kapatcam yada bu hangi cd den bahsediyor anlamadım bilen varsa yardımlarınız için tşk şimdiden
-
Hocam sen o programı sanırım yarım yüklemişsin.Ya programı bul ve tam yükle yada kaldır.Avinin açılmasının nedeni "avileri açmak için o program gösterilmiş",bilgisayar ilk açılınca çıkıyorsa onu kapattırırız
Başlat/çalıştır msconfig yaz
çıkan tablardan en sonda olan başlangıç (startup) u aç ve ordan dediğin şeyi kaldır.
Program ekle kaldırdan programı kaldır
-
hocam ertan hocanin dedigi de olur, ama bence git winamp yukle (: onu da yuklerken, avi leri winamp acsin de olsun bitsin...
Toplam Hit: 1398 Toplam Mesaj: 3
