Ya Hdd Sorunum Var Bir El Atın
-
s.a. müritler sorunum şu ya benim hdd 2 ye bölük c ve e neyse pc her açıldığında e yi denetiyor önceden böle bir sorun yoktu yeni çıktı neyse bana dediler git disk birleştirme yap ok dedim c ye yaptı güzel neyse e ye geldi sıra odane böle yazdı "disk bir leştirici chdiskin bu diskte çalışmaya zamanlandığını algıladı (E) chdisk/f komutunu çalıştırın" neyse çalıştırdan yaptım tarattı falan yok dedi bu diskin zamanlı çalışmasını bişiler falan hayır dedim tekrar denedim olmuyor yaw nasıl yapıcam bunu işallah anlatabildim sorunu...
sakın kızmayın böle noktamn sorunlarla zamanımız harcıyon diye ama 3 gündür yok halledemedim thank you
-
ne yapmak istiyon anlayamadıkki.hdd ni windowstan mı bolmeye calısıyon.yok sa neci
-
sorunun ne oldugunu tam olarak yazmassın istersen msnde konusak
burdan ullas hallettirmeye calısırız
Toplam Hit: 1325 Toplam Mesaj: 3
