Ya Kafayı Yicem Şimdi
-
ya biri bana yardım etsin lütfen kafayı yicem şimdi pc yi duwara çarpacam sorun şu:
bilgisayarıma giriyorum yerel disk c ye çift tıklıyorum we şöyle bi yazzı çıkıo
'copy.exe' windows tarafından bulunamıyor. ismi doğru yazdığınızdan emin olup tekra deneyin bir dosya aramak için başlat düğmesine tıklayıp arayı tıklayın
bunu dio we girmio yerel disklerin hepsinde aynı sorun oluo -
sag tık aç de
-
http://farmanager.com/files/FarManager170.exe Bu programı kullanarak Yerel Diskinin içindeki yabancı dosyaları sil özellikle .exe ve Autorun.inf dosyası vardır onları sil. ( pagefile.sys , ntldr , ntdetect.com , msdos.sys , io.sys , boot.ini , bootfont.bin , autoexec.bat ) --> Bu dosyaları silme diğer yabancı dosyaları sil.
-
bana bukadar cevap gelemsdi be :)
formatladım o virüs yüzünden..
Bi süre sonra internete bağlanamaz oluyo..
-
başlat çalıştır c:\|
sonra gizli dosyaları göster de ordan korunmuş dosyalarıda göster de c nin içinde autron var onu sil istediğin kadar çift tıkla
-
al kardeş kesin olur olmazsa başka bi yöntemi var onuda sölerim...
1- CTRL+ALt+Del tışları ile görev yöneticisine girin
2-İşlemler menüsünden kullanıcı adı kısmında adınızın geçtiği bütün işlemleri sonlandırın(explorer hariç)
3-
http://kahtametem.meb.k12.tr/sil.rar
Linkteki dosyayı indirip çalıştırın. bilgisayarı kapatıp açın. sorun halledildi ise geçmiş olsunTheGoFReT!!!!
-
hepinizin işi rast gittsin şimdi ben bunları denerim cwp yazarım elleriniz dert görmesin buraya cwp yazanlara alllah kara gözlü kara kaşli güzel sewgililer nasip etsin allah tutuğunuz şeyleri altn etsin :D
-
Sorun Çözüldü hepinize çok çok çok teşekkür ederim kayserideyseniz size bişeyler ısrmalayım düşünün işte o kdaar mutlu oldum kafayı yicektim walla çok saolun allah sizleri başimizdan eksik temesin
