Ya Kafayı Yicem Şimdi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osg
    osg's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek
    ya biri bana yardım etsin lütfen kafayı yicem şimdi pc yi duwara çarpacam sorun şu:

    bilgisayarıma giriyorum yerel disk c ye çift tıklıyorum we şöyle bi yazzı çıkıo

    'copy.exe' windows tarafından bulunamıyor. ismi doğru yazdığınızdan emin olup tekra deneyin bir dosya aramak için başlat düğmesine tıklayıp arayı tıklayın

    bunu dio we girmio yerel disklerin hepsinde aynı sorun oluo

    O.S.G
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    sag tık aç de

    Yetim düşler bekçisi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    http://farmanager.com/files/FarManager170.exe  Bu programı kullanarak Yerel Diskinin içindeki yabancı dosyaları sil özellikle .exe ve Autorun.inf dosyası vardır onları sil. ( pagefile.sys , ntldr , ntdetect.com , msdos.sys , io.sys , boot.ini , bootfont.bin , autoexec.bat ) --> Bu dosyaları silme diğer yabancı dosyaları sil.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bana bukadar cevap gelemsdi be :)

    formatladım o virüs yüzünden..

    Bi süre sonra internete bağlanamaz oluyo.. 


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    başlat çalıştır c:\|

    sonra gizli dosyaları göster de ordan korunmuş dosyalarıda göster de c nin içinde autron var onu sil istediğin kadar çift tıkla


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheGoFReT
    TheGoFReT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek

    al kardeş kesin olur olmazsa başka bi yöntemi var onuda sölerim... 

     

    1- CTRL+ALt+Del tışları ile görev yöneticisine girin

    2-İşlemler menüsünden kullanıcı adı kısmında adınızın geçtiği bütün işlemleri sonlandırın(explorer hariç)

    3-
    http://kahtametem.meb.k12.tr/sil.rar
    Linkteki dosyayı indirip çalıştırın. bilgisayarı kapatıp açın. sorun halledildi ise geçmiş olsun

     

    TheGoFReT!!!!

     


    http://tikla.net/ durma tıkla =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osg
    osg's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek
    hepinizin işi rast gittsin şimdi ben bunları denerim cwp yazarım elleriniz dert görmesin buraya cwp yazanlara alllah kara gözlü kara kaşli güzel sewgililer nasip etsin allah tutuğunuz şeyleri altn etsin  :D

    O.S.G
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osg
    osg's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek

    Sorun Çözüldü hepinize çok çok çok teşekkür ederim kayserideyseniz size bişeyler ısrmalayım düşünün işte o kdaar mutlu oldum kafayı yicektim walla çok saolun allah sizleri başimizdan eksik temesin


    O.S.G
Toplam Hit: 2237 Toplam Mesaj: 8