Ya Özel Mesajlara Nerden Bakılıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    borgo
    borgo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşlar ben yeniyim mailime özel mesajınız var diye bişi geldi ama bakamıyorum. bide bu açılan konulara abonelik falan yok mu?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    Login olduktan sonra nickinin hemen altında ek olarak konu başlığıyla Özel mesaj çıkacaktır , Mesaj kutumdanda okuyabilir,yazabilirsin özel mesajlarını


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaş senin mail boxuna gelen mesajda özel mesajınızı okumak için tıklayın yazıyor ona bas ordan login yap vede acılan sayfanın sol tarafında nickin yazar mousu onun ustune getir orda mesaj kutum yazıyor tıkla gelen kutusuna gir bak
Toplam Hit: 1615 Toplam Mesaj: 3