Ya Özel Mesajlara Nerden Bakılıyor
-
arkadaşlar ben yeniyim mailime özel mesajınız var diye bişi geldi ama bakamıyorum. bide bu açılan konulara abonelik falan yok mu?
-
Login olduktan sonra nickinin hemen altında ek olarak konu başlığıyla Özel mesaj çıkacaktır , Mesaj kutumdanda okuyabilir,yazabilirsin özel mesajlarını
-
arkadaş senin mail boxuna gelen mesajda özel mesajınızı okumak için tıklayın yazıyor ona bas ordan login yap vede acılan sayfanın sol tarafında nickin yazar mousu onun ustune getir orda mesaj kutum yazıyor tıkla gelen kutusuna gir bak
Toplam Hit: 1615 Toplam Mesaj: 3
