R10 gibi yerlerde satılan 20 30 liralık vdsler işimi görüyor
farklı zamanlarda 2 kez alıp kullandım ama pek memnun kaldığımı söyleyemem
yabancı firmaların daha ucuza daha iyi makinalar sattıklarına dair söylentiler duydum ama bu tür firmaları pek bilmem
tavsiyelerinizi bekliyorum
Büyüklük odur ki hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, memleket için gerçek ülkü neyse onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes senin aleyhinde bulunacaktır. Herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır. İşte sen bunda karşı koyuşları yok eden olacaksın. Önüne sayılamayacak güçlükler yığacaklardır. Kendini büyük değil küçük, zayıf, araçsız, hiç sayarak, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu güçlükleri aşacaksın. Ondan sonra sana "büyüksün" derlerse, bunu diyenlere de güleceksin.
Atatürk'ün Söylev ve Demeçleri, s. 112
-
Zafer, zafer benimdir diyebilenindir. - Mustafa Kemal Atatürk
1881 - ∞