Yalın Adsl Kullanan Var Mı?
-
selam müridler,
yalın adsl başvurusu yaptım netten, kapıya kadar geldiler kontrat imzaladık falan. kullanan var mı? bağlantı işi nasıl oluyor?
-
şu an yalın adslden yazıyorum:)
sınırsız seçeneğinin olmaması dışında fazla sorunu yok bence.
-
hmm,yalın internet yalanı
http://www.google.com.tr/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=yal%C4%B1n+internet+yalan%C4%B1
telefon ücretini ödetti sürece , böyle birşeyin oldugundan bahsetmek yanlış sanki.
-
dükkanda var, normal bi sorunu yok
-
Kurulum nasıl oluyor peki? Normal kurulumdan farkı ne?

-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Kurulum nasıl oluyor peki? Normal kurulumdan farkı ne?

-----------------------------aradaki splitteri at hattı direk modeme bağla olay bu :D
-
Duvardan gelen kabloyu direk modeme bağlayacağım yani. Teşekkürler.
