folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yalın İnternet Ve Adsl Hattı Nakil Meselesi?



Yalın İnternet Ve Adsl Hattı Nakil Meselesi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    feykbey
    feykbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2010
    Erkek

    Arkadaşlar şu an ttnet netlimitsiz tarifesi sınırsız adsl kullanıyorum. 

    59 lira + 22 lira=81 lira aylık ödüyorum. 

    1.Mesele : Yalın internet'e geçiş yapmak istiyorum. Ekstradan her ay 22 lira vermemek için. Yalın internete geçiş yapan varmı? 59 lira haricinde ekstra bi ücret varmı? Yağmurdan kaçarken doluya tutulmayalım. (30 lira ilk kayıt hariç) 

    2. Mesele : Tayinim çıktığı için başka bir şehire taşınacağım. Adsl hattımı nakil mi yaptırayım? Yoksa yeni bir hat başvurusunda mı bulunmalıyım. Nakilde bağlantı için çok beklemek istemiyorum. Müşteri hizmetleri ile her gün boğuşmak istemiyorum nakile o yüzden çok sıcak bakmıyorum. Ne kadar sürede bağlantı oluyor.

    3. Mesele : Eğer yalın internet ve yeni hat tavsiye ederseniz: hangi internet sağlayıcısını seçeyim? en uygun tarife hangisi?

    biraz uzun oldu galiba kusura bakmayın 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    netlimitsiz 8mbps'e kadar olanmı 8mbpsmi hocam.

    Kendim için soruyorumda 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    59 lira haricinde 9TL alıyor D-Smart.net (SmileAdsl) TTnet ise 11TL alıyodu sanırım. 

    Diğer servis sağlayıcılarını bilmiyorum ama 9-12 tl arası bir şeydir diye umuyorum.  


    ne diyon?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Geçen ay nakil yaptırdım, 39 lira gelmesi gereken fatura 66 lira geldi. Aradım sordum neden böyle diye, nakil işlemi yapılan ay hiçbir kampanya kullanmıyormuş gibi ücretlendiriyorlarmış yani 59 lira, fazladan da 7 lira nakil kaktırmışlar, hayat size güzel dedim kapattım telefonu :)


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
Toplam Hit: 624 Toplam Mesaj: 4