Yandex Browser Yedekleme?
-
chromeda gmaille senkronize ediyoduk da şimdi yandexteyim bundaki şifreleri yer imlerini nasıl yedek alırım?
-
konu ile alakali - alakasız
yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)
http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html
-
PanxeR bunu yazdı
konu ile alakali - alakasız
yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)
http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html
gugıl ilk çıktığında da benim gönlüm yahoodan yanaydı hocam. zamanla iyi hizmet veren kazanacak. yandez ard arda sağlam hizmetlerle geliyor. browser işine girdiğinde yan yan baktım ben de fakat şu an chromeu aratmıyor bana. taklit diyenler oldu, oysa google sanki baştan yazı, o da chromium altyapısını kullandı. biz farkında olmadan chromiumu beğenip googleı tebrik etmişiz meğer =)
ben yandezin bu akdar hızlı gideceğini beklemiyordum. eğer kendini bozmazsa çok büyük olacak. belki google mazi arasında yerini alacak yahoo gibi altavista gibi falan. google çok uğraşıp geç çıkarıyor hizmetlerini. gmailin 1 sene beta kalmasını hatırlarsınız. yandex çat diye koyuyor hizmeti, hem de kaliteli oluyor.
-
Prometheus bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
konu ile alakali - alakasız
yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)
http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html
gugıl ilk çıktığında da benim gönlüm yahoodan yanaydı hocam. zamanla iyi hizmet veren kazanacak. yandez ard arda sağlam hizmetlerle geliyor. browser işine girdiğinde yan yan baktım ben de fakat şu an chromeu aratmıyor bana. taklit diyenler oldu, oysa google sanki baştan yazı, o da chromium altyapısını kullandı. biz farkında olmadan chromiumu beğenip googleı tebrik etmişiz meğer =)
ben yandezin bu akdar hızlı gideceğini beklemiyordum. eğer kendini bozmazsa çok büyük olacak. belki google mazi arasında yerini alacak yahoo gibi altavista gibi falan. google çok uğraşıp geç çıkarıyor hizmetlerini. gmailin 1 sene beta kalmasını hatırlarsınız. yandex çat diye koyuyor hizmeti, hem de kaliteli oluyor.
goolge diğer firmalar gibi değil hocam , açık kaynaga ve yazılıma çok çok önem veriyor ve donanım üreticileri ile de arayı sıkı tutuyor.
yahoo gibi oldugu yerde saymadı hiç zaten yhoo hep yanlış sonuç verirdi aramalarda kendisini hiç sevmem ne kadar batsa yediri :)
yandex yatırım yapıyor diye çok reklamı çıkmaya başladı hatta tv de bile , şimdilik sadece rekabet için hosma giyior
-
hacı türkçe sürümü daha çıkmadı rusca biliyosan o ayrı tabi de, zaten kendi de sitesinde chrome kodlarıyla yaptık diyo.
anasayfa cart curt ayarlar hepsi chromela aynıydı denedim de. chrome da nasılsa onda da öledir zannımca
-
Prometheus bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
konu ile alakali - alakasız
yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)
http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html
gugıl ilk çıktığında da benim gönlüm yahoodan yanaydı hocam. zamanla iyi hizmet veren kazanacak. yandez ard arda sağlam hizmetlerle geliyor. browser işine girdiğinde yan yan baktım ben de fakat şu an chromeu aratmıyor bana. taklit diyenler oldu, oysa google sanki baştan yazı, o da chromium altyapısını kullandı. biz farkında olmadan chromiumu beğenip googleı tebrik etmişiz meğer =)
ben yandezin bu akdar hızlı gideceğini beklemiyordum. eğer kendini bozmazsa çok büyük olacak. belki google mazi arasında yerini alacak yahoo gibi altavista gibi falan. google çok uğraşıp geç çıkarıyor hizmetlerini. gmailin 1 sene beta kalmasını hatırlarsınız. yandex çat diye koyuyor hizmeti, hem de kaliteli oluyor.
adamlar iyi güzel kanka ama gogıl o dediğin duruma düşmez sanmam beklemem inanmam :W
ama rekabet güzel şey gogıl kendini zirvede fazla yalnız hissetti belki reklam ayağına filan kullanıcı kazanır
