folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Yandex Browser Yedekleme?



Yandex Browser Yedekleme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    chromeda gmaille senkronize ediyoduk da şimdi yandexteyim bundaki şifreleri yer imlerini nasıl yedek alırım?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    konu ile alakali - alakasız

    yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)

    http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    konu ile alakali - alakasız

    yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)

    http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html

    gugıl ilk çıktığında da benim gönlüm yahoodan yanaydı hocam. zamanla iyi hizmet veren kazanacak. yandez ard arda sağlam hizmetlerle geliyor. browser işine girdiğinde yan yan baktım ben de fakat şu an chromeu aratmıyor bana. taklit diyenler oldu, oysa google sanki baştan yazı, o da chromium altyapısını kullandı. biz farkında olmadan chromiumu beğenip googleı tebrik etmişiz meğer =)

    ben yandezin bu akdar hızlı gideceğini beklemiyordum. eğer kendini bozmazsa çok büyük olacak. belki google mazi arasında yerini alacak yahoo gibi altavista gibi falan. google çok uğraşıp geç çıkarıyor hizmetlerini. gmailin 1 sene beta kalmasını hatırlarsınız. yandex çat diye koyuyor hizmeti, hem de kaliteli oluyor. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    konu ile alakali - alakasız

    yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)

    http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html

    gugıl ilk çıktığında da benim gönlüm yahoodan yanaydı hocam. zamanla iyi hizmet veren kazanacak. yandez ard arda sağlam hizmetlerle geliyor. browser işine girdiğinde yan yan baktım ben de fakat şu an chromeu aratmıyor bana. taklit diyenler oldu, oysa google sanki baştan yazı, o da chromium altyapısını kullandı. biz farkında olmadan chromiumu beğenip googleı tebrik etmişiz meğer =)

    ben yandezin bu akdar hızlı gideceğini beklemiyordum. eğer kendini bozmazsa çok büyük olacak. belki google mazi arasında yerini alacak yahoo gibi altavista gibi falan. google çok uğraşıp geç çıkarıyor hizmetlerini. gmailin 1 sene beta kalmasını hatırlarsınız. yandex çat diye koyuyor hizmeti, hem de kaliteli oluyor. 

    goolge diğer firmalar gibi değil hocam , açık kaynaga ve yazılıma çok çok önem veriyor ve donanım üreticileri ile de arayı sıkı tutuyor.

    yahoo gibi oldugu yerde saymadı hiç zaten yhoo hep yanlış sonuç verirdi aramalarda kendisini hiç sevmem ne kadar batsa yediri :)

    yandex yatırım yapıyor diye çok reklamı çıkmaya başladı hatta tv de bile , şimdilik sadece rekabet için hosma giyior 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hacı türkçe sürümü daha çıkmadı rusca biliyosan o ayrı tabi de, zaten kendi de sitesinde chrome kodlarıyla yaptık diyo. 

    anasayfa cart curt ayarlar hepsi chromela aynıydı denedim de. chrome da nasılsa onda da öledir zannımca

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    konu ile alakali - alakasız

    yandex fena bastırıyor ama gönlümüz hep google dan yana :)

    http://shiftdelete.net/yandexten-windows-phone-8-golu-41322.html

    gugıl ilk çıktığında da benim gönlüm yahoodan yanaydı hocam. zamanla iyi hizmet veren kazanacak. yandez ard arda sağlam hizmetlerle geliyor. browser işine girdiğinde yan yan baktım ben de fakat şu an chromeu aratmıyor bana. taklit diyenler oldu, oysa google sanki baştan yazı, o da chromium altyapısını kullandı. biz farkında olmadan chromiumu beğenip googleı tebrik etmişiz meğer =)

    ben yandezin bu akdar hızlı gideceğini beklemiyordum. eğer kendini bozmazsa çok büyük olacak. belki google mazi arasında yerini alacak yahoo gibi altavista gibi falan. google çok uğraşıp geç çıkarıyor hizmetlerini. gmailin 1 sene beta kalmasını hatırlarsınız. yandex çat diye koyuyor hizmeti, hem de kaliteli oluyor. 

    adamlar iyi güzel kanka ama gogıl o dediğin duruma düşmez sanmam beklemem inanmam :W

    ama rekabet güzel şey gogıl kendini zirvede fazla yalnız hissetti belki reklam ayağına filan kullanıcı kazanır


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 2497 Toplam Mesaj: 6