Yandex Kurumsal Mail Problemi
-
Merhaba,
Yandex kurumsal maillerinde kurulumda sıkıntı yaşamaktayız. Mail bilgileri doğru olmasına rağmen kurulumda hata veriyor outlook üzerinde. SMTP parolasını kabul etmiyor ama web üzerinden girdiğimizde mail gönderip alabiliyoruz. Outlook profillerini silip denedik, temiz kurulum yapıp denedik ama sonuç aynı.
-
-
buzukatak bunu yazdı
Teşekkür ederim hocam geri dönüşten ötürü, o şekilde de denemiştik ama fayda etmedi.
-
O zaman şöyle devam edelim. Doğru hizmet için doğru portu - SSL / TLS tercihlerini ve tam kullanıcı adlarını (user@domain.com şeklinde) kullandığından emin olduğunu varsayıyorum.
Web arayüzlerinde ayarlara girdiğinde (hem yönetici hem kullanıcı olarak) POP / IMAP'ın aktif olduğundan emin misin?
-
buzukatak bunu yazdı
O zaman şöyle devam edelim. Doğru hizmet için doğru portu - SSL / TLS tercihlerini ve tam kullanıcı adlarını (user@domain.com şeklinde) kullandığından emin olduğunu varsayıyorum.
Web arayüzlerinde ayarlara girdiğinde (hem yönetici hem kullanıcı olarak) POP / IMAP'ın aktif olduğundan emin misin?
Evet hocam aktif.
-
Ekran görüntüsünden görünen, bir uygulama şifresi belirledin ve Outlook kurulumunda onu kullanıyorsan sorun yok. Yok eğer yönetici olarak kullanıcıyı oluştururken belirlediğin şifreyi kullanmak istiyorsan orada seçili olmayan "Portal Şifresi"'ni seçmen ve ayarları kaydetmen gerekli. Sorun hala bunlar değilse başka bir hata veya Yandex'in yaşadığı bir sorun olabilir. Outlook'tan ayrıntılı bir hata alıyorsan paylaşman da faydalı olur.
-
-
https://www.tahribat.com/forum/yandex-imap-pop-servislerinde-sikintimi-var-246635
Bilgimize göre, daha önce gelen kutunuzda iki faktörlü kimlik doğrulama etkinleştirildi. Onu devre dışı bıraktıktan sonra bile, bu sayfasda "Şifreler ve yetkilendirme" bloğundaki uygulamalar için özel bir şifre almanız gerekir: https://passport.yandex.com.tr . Bu şekilde hesabınızı koruyoruz.
Lütfen sayfada özel bir şifre almayı deneyin. -
looades bunu yazdı
Merhaba,
Yandex kurumsal maillerinde kurulumda sıkıntı yaşamaktayız. Mail bilgileri doğru olmasına rağmen kurulumda hata veriyor outlook üzerinde. SMTP parolasını kabul etmiyor ama web üzerinden girdiğimizde mail gönderip alabiliyoruz. Outlook profillerini silip denedik, temiz kurulum yapıp denedik ama sonuç aynı.
Bu sorunu bende yaşadım. 10 tane kurumsal mail yönlendirmesi yaptım 4 tanesi sorunsuz şekilde çalıştı hepsine yandex'in kendi mail servisinden girebiliyorum ancak 6 tanesine outlooktan giriş yapamıyodum. Önce sunucu ile iletişime geçtim çözüm bulamadılar bir kaç kere kendim outlook+yandex'e giriş yapabildiğim 4 maili kaldırıp tekrar kurdum mx sunucularına kadar sıfırladım, yine çözüm olmadı. https://yandex.com.tr/adv/contact ile bağlantı kurdum mail yolu ile yazışarak outlook üzerinden giremediğim maillari ilettim sorunu çözdüler şimdi hangi maili açsam yandex+outlook üzerinden giriş yapabiliyorum. iletişime geçerek çözebilirsin bu sorun yandex'den kaynaklanıyor.
arkinfes bunu yazdıBen yeni açtığım maillere yandex'in mail servisine girmeden ve sözleşmeyi onaylamadan direk Outlook üzerinden giriş yapabiliyorum. Belki dediğin gibi ilk denemede sözleşmeyi onaylamadan fazla mail açıp kapattığı için spamdan filan yandex engel olmuş olabilir. Hatırladığım kadarıyla bende bu dediğini denedim ancak yandex mail'den giriş yapıp sözleşmeyi onaylasamda yine outlook üzerinden giriş yapamıyodum.