folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Yandex Mail'den Google'a Geçiş



Yandex Mail'den Google'a Geçiş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar 10 senedir yandex mail kullanıyorum.

    Mail sayfasındaki reklamlar canımı sıkıyor, engelleyemiyorum. Bir de outlook takvim çalışmıyor.

     

    Google'a geçmeyi planlıyorum. 20 tane mail adresimiz var.

    https://workspace.google.com/pricing?source=gafb-new_business-globalnav-tr&hl=tr

    Aylık 71lira görünüyor kullanıcı başına.

     

    Tavsiye eder misiniz? Geçmeye değer mi? Yandexten %90 oranında memnunuz. 

    Geçişte mailleri sorunsuz nasıl aktarırım, en az 10ar gb mail ve bir sürü klasör var.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DracuLax
    DracuLax's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2015
    Erkek

    Açıkcasi Hem Drive Hemde mail olarak yandex kullanıyor um sorun yok, ha değermi değişmeye bana göre değmez reklam evet hoş değil ama yinede illaki dersen geç gitsin. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam google geçersende takvim olmayacak bilgin olsun outlook ta,
    mailler sorunsuz geçer süpen olmasın mbtına kadar destek olabilirim,
    ama oradaki fiyat yerine 20 adet mailin varsa google satış ekibi desteğine başvuru yap seni arayacaklar sanırım bi tık daha ucuza alabiliyorsun partner firmadan,
    hemde partner firma sana fatura kestiği için kdv de kullanabiliyorsun,
    iş yapıyorsan yandex maili ABD ve AB ve daha bir çok ülke engelliyor maillerin gitmiyor bilgin olsun,
    TR içi kullanıyorsanız sorun olmaz bende reklam için geçmeni tavsiye etmem,
    tabi yandex i ücretsiz kullanıyorsan ama ücretli kullanıyorsan kesin geç derim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Yandexi ücretsiz kullanıyorum.

    Amerikalılarla çok çalışıyoruz, genelde firewall'larına takılıyor. Açtırıyoruz :D Özel iş yapmazsak gerçekten siktiri çekerler.

    Fabrikalarda rus ip'leri engelli olduğu için mailime giremiyorum ama cepten girip çözüyorum.

    PC'mde outlook kurulu değil. Microsoft outlook üzerinden pc'deki tüm uygulamalara ID bilgisi gönderiyor(kesin bilgi). Mesela lisanssız bir yazılımınız varsa outlook'taki id'yi çat görüyor..

    Browser'dan maile erişiyorum, orada da reklamlar çok can sıkıyor. Müşterilerin yanında açamıyorum maili.

     

    Reklamı engellemenin yolu var mı??

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam iş yapıyorsan ve maillerin gitmesinde sorunda yaşıyorsan geç google iş uğraşma,
    reklamları kaldırma yolu sadece sanırım yandex in ücretlisi o zamanda parayı yandexe vereceğine google a ver.

Toplam Hit: 603 Toplam Mesaj: 5
yandex mail