Yandex'te Yazıyı Seslendirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar ben genelde chrome, 2. tarayıcı olarakta firefox kullanırım. diğer herşeyde deneme amaçlı olarak ve +18 işlerde üvey evlat internet exploreri kullanırım (: 

     

    facebook'un candy crush oyunlarını bilirsiniz chrome baya bi yavaş açıyo. firefox idare ediyorda yandex diye bi tarayıcı daha vardı bunda bakayım nasıl falan karıştırırken tamam oyunlarda daha bi hızlı açılıyor. zannedersem javascript yada flash player ayarlarından halledilirde uğraşmak istemedim. yandex'i son 1 haftadır falan kullanıyorum karıştırırken bi yazıyı kopyalacam işte yazıyı seçtim sağ tıkladım çıkan menüde "seslendir" var tıkladım ingilizce aksanıyla seslendiriyor.

     

    açıkçası ben böyle bişeyi hiç duymamışım bile. belki birilerinin işine yarayabilir. 


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    text to speech

    speech to text

    kavramlarini arastir ajan, uzun bir suredir hayatimizda olan teknolojiler bunlar :)


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    end bunu yazdı

    text to speech

    speech to text

    kavramlarini arastir ajan, uzun bir suredir hayatimizda olan teknolojiler bunlar :)

    tamam bunları duydum da (: böyle tarayıcının yazıyı seslendirmesini duymamışım ve sadece yandex'te gördüm.

    ajan1111 tarafından 05/Eki/22 21:12 tarihinde düzenlenmiştir

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
Toplam Hit: 718 Toplam Mesaj: 3
yandexte yazıyı seslendirme