folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yapabilen Çıkmadı!! Bide Siz Deneyin



Yapabilen Çıkmadı!! Bide Siz Deneyin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dewil_JaCKaL
    dewil_JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşlar,saygıdeğer pc profesörleri... benim pc de resetleme sorunu var.ekran kartı değiştirdim değil.ram değiştirdim değil..format attım değil. HDD değiştirdim değil...donanım değil.power değilll.fikri olanlar varmı.bilgisayarcıya götürdüm içinden çıkamadı.pc kendini resetliyo.çoğunlukla media player veya sesli bişi açtığımda oluyo.saatlerce msn de uğraşıyorum hatunun teki webcam istiyo.açıyorum pat iki dk sonra resetliyor.yardım plss.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    bios.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    belki kendini ROMa yazmış bir trojan vardır :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek
    faredir fare ko götüne :P

    büyük ihtimal anakartından,eğer ses kartın onboard ise ve bi bozukluk warsa ses chipinde sesle ilgili bi zıkkım yerken atar çat diye reset i.sisteminde tv kartı ve cam ikiside var ise msn ayarı yapılı değilse cam açmaya kalktığın zaman cam in yerine tv kartını görüyor bazen msn ve bu nedenle çat diye reset i koyar bazen ama ayarını yaparsan bu ortadan kalkar.sorunun büyük ihtimal anakartından,bios unu updatete et,olmazsa garantisi varsa garantiye yoksa yenisini al...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bende msnde sesli görüşme yaparken modem kitleniyo a.q. böyle modemin ama görüntülü konuşma yapabiliyorum :)))

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dewil_JaCKaL
    dewil_JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    anakart msı 815 onboard.pek ii bi anakart değil..bıos güncelleme yapıldı.onuda denedik a.q..kafayı sıyırcam..kim ne dediyse onu yaptım makina 2 hafta içinde 400 ytl para yedi.hdd aldım.ram aldım.. ekran kartı aldım....bi ana kart kaldı onuda değiştircem yakında sanırım..ama yokmu anakart değiştirmeden sorun çözme yolu...he ayrıca söylemeyi unuttum. hani pc açılırken windows müziği varsa ötüyo.tam o esnadada çok rsetliyo makina 5-6 restten sonra ancak açılıyor...fikri olan...:((
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bsw
    Bsw's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2003
    Erkek
    bu yolu denedin mi bilmiyorum ama madem ki olay ses kartında dedik.. e seskartıda onboard dedik o halde bios ayarlarından kapatalım ses kartını.. aklıma bu geldi eğer resetlenmezse anakart değişmek yerine ses kartı sokuşturursun bitane..

    Keser döner sap döner dün yedim tavuk döner..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dewil_JaCKaL
    dewil_JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    eyvallah kardeş mantıklı bi yöntem denemedim ama ilk işim eve gidince denemek olcak...umarım işe yarar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    NE URAŞIYON KASAYI DEYİŞTİR. :)

    F.K.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirel_demirel
    demirel_demirel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2006
    Erkek
    arakadaş bir yöntemde benden kasaya elektrik nasıl geliyo yani bir prizden hepsi değilmi ondan olabilir sen git uzun bir ara kablo ile diğer pirizden bir kablo getir ses sistemini monitörü vs leri ona tak kasa yalnız bir pirizden alsın elektriği



    dahada olmassa kasanın powerini değiştir 500 whatlık bir power al bakalım resetliyomu

    Renegadealien, Tagext, Ir2, Decameron, Antikky abilerimize teşekkürler
Toplam Hit: 1811 Toplam Mesaj: 10