Yapabilen Çıkmadı!! Bide Siz Deneyin
-
arkadaşlar,saygıdeğer pc profesörleri... benim pc de resetleme sorunu var.ekran kartı değiştirdim değil.ram değiştirdim değil..format attım değil. HDD değiştirdim değil...donanım değil.power değilll.fikri olanlar varmı.bilgisayarcıya götürdüm içinden çıkamadı.pc kendini resetliyo.çoğunlukla media player veya sesli bişi açtığımda oluyo.saatlerce msn de uğraşıyorum hatunun teki webcam istiyo.açıyorum pat iki dk sonra resetliyor.yardım plss.....
-
bios.
-
belki kendini ROMa yazmış bir trojan vardır :D
-
faredir fare ko götüne :P
büyük ihtimal anakartından,eğer ses kartın onboard ise ve bi bozukluk warsa ses chipinde sesle ilgili bi zıkkım yerken atar çat diye reset i.sisteminde tv kartı ve cam ikiside var ise msn ayarı yapılı değilse cam açmaya kalktığın zaman cam in yerine tv kartını görüyor bazen msn ve bu nedenle çat diye reset i koyar bazen ama ayarını yaparsan bu ortadan kalkar.sorunun büyük ihtimal anakartından,bios unu updatete et,olmazsa garantisi varsa garantiye yoksa yenisini al... -
bende msnde sesli görüşme yaparken modem kitleniyo a.q. böyle modemin ama görüntülü konuşma yapabiliyorum :)))
-
anakart msı 815 onboard.pek ii bi anakart değil..bıos güncelleme yapıldı.onuda denedik a.q..kafayı sıyırcam..kim ne dediyse onu yaptım makina 2 hafta içinde 400 ytl para yedi.hdd aldım.ram aldım.. ekran kartı aldım....bi ana kart kaldı onuda değiştircem yakında sanırım..ama yokmu anakart değiştirmeden sorun çözme yolu...he ayrıca söylemeyi unuttum. hani pc açılırken windows müziği varsa ötüyo.tam o esnadada çok rsetliyo makina 5-6 restten sonra ancak açılıyor...fikri olan...:((
-
bu yolu denedin mi bilmiyorum ama madem ki olay ses kartında dedik.. e seskartıda onboard dedik o halde bios ayarlarından kapatalım ses kartını.. aklıma bu geldi eğer resetlenmezse anakart değişmek yerine ses kartı sokuşturursun bitane..
-
eyvallah kardeş mantıklı bi yöntem denemedim ama ilk işim eve gidince denemek olcak...umarım işe yarar...
-
NE URAŞIYON KASAYI DEYİŞTİR. :)
-
arakadaş bir yöntemde benden kasaya elektrik nasıl geliyo yani bir prizden hepsi değilmi ondan olabilir sen git uzun bir ara kablo ile diğer pirizden bir kablo getir ses sistemini monitörü vs leri ona tak kasa yalnız bir pirizden alsın elektriği
dahada olmassa kasanın powerini değiştir 500 whatlık bir power al bakalım resetliyomu
Toplam Hit: 1811 Toplam Mesaj: 10
