Yardım !! User.Js Dosyası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar opera ile bişi indiriyom hemen masaüstünde user.js dosyası çıkıyo onu silmedende internete girmiyo ne yapcam virüs olabilir diye açmadım dosyayı !!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    valla bende opera kullanıyorum ama bende öyle bir sorun yok. dosya nın boyutu ne kadar? uzantısını txt te yap bak bakalım ne yazıyo içinde.

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    ya windows kurdum gene aynı şey içinde bu yazıyo
    user_pref("network.proxy.type", 1);
    user_pref("network.proxy.http", "202.129.20.14");
    user_pref("network.proxy.http_port",553);
    user_pref("network.proxy.no_proxies_on", "");
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    aaaa bu ip plitanyum un bişi yi olmasınnnnn :D:D:D şimdi çaktım mevzuyuuuuu ipi programla bu yaptıydım proxy:202.129.20.14
Toplam Hit: 1406 Toplam Mesaj: 4