Yardım Donanım Konusunda
-
arkadaşlar ben de HP Mobile AMD Sempron(tm) processor 2800 1.60 GHz
512MB RAM var sizce nasıl oyun oynayabilirmigim bununla cevaplarsanız şimdiden teşekkürler
(sizi dtp köpeklerini partisini kapattınca tanıdım ayrıca bunun içinde sagolun gine yapın ]
-
pc fena deil ama oyun için en önemli donanımlardan biri ekran kartı? nedir acaba
-
dostum galiba nVIDIA GeForce4 420 Go 32M BENDE PEK ANLAMIYOMKİ
-
cok ii olmasada fena deil ekran kartı idare eder,son cıkan oyunlarda kasılmalara sebep olsada orta hallileri rahat oynarsın die düşünüorum.
hiç olmazsa oynamak istedigin oyunların sistem gereksinimlerindende kıyas yapabilirsin :)
ama seni idare eder. -
işlemcin güzel oyunları rahat ve hiç kasmadan oynamak istiyorum diyorsan ekran kartının en az 256 mb ya da 512 mb olması lazım bu da senin maddi durumuna göre değişir tabi
mevcut ekran kartının kaç mb olduğunu yaz rahat oyun oynayıp oynayamacağını yazalım bizde sana ama şunu söyleyeyim ekran kartın 512 ramın da en az 1 gb olduğu zaman bu işlemci ile önümüzdeki 10 yıl içinde çıkacak tüm oyunları oynayabilirsin
32 mb ekran kartın varsa eğer çok kasma yapacaktır oyunlarda. eğer ben oyun müptelasıyım oyunu severim diyorsan ekran kartını mutlaka yükseltmen gerek anakartının gücüne uygun bir ekran kartı işini görür 256 mb tavsiye ederim sana oyunları rahat ve sorunsuz oynarsın
-
oynamak istediğin oyunlara bağlı. Mesela cs falan oynarsın ama öle pek bi oyun oynayamazsın en azından ekran kartını değiştirmedikçe
-
bu arada ekran kartının kaç MB oldugu degilde işlemcisi önemli bunuda unutma.
Geforce degilde Ati radeon tavsiye ederim bu arada AMD ile de iii ikilidir.. -
muratkaradag bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada ekran kartının kaç MB oldugu degilde işlemcisi önemli bunuda unutma.
Geforce degilde Ati radeon tavsiye ederim bu arada AMD ile de iii ikilidir..
-----------------------------
hocam ekran kartı düşük olduğu zaman işlemcin istediği kadar yüksek olsun oyun kasaroyunu yöneten ekran kartıdır. ekran kartı düşük oldu mu oyun seni sinir edecek kadar yavaş çalışır
zaten arkadaşın işlemcisi iyi değiştirmesine gerek de yok
-
muratkaradag bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada ekran kartının kaç MB oldugu degilde işlemcisi önemli bunuda unutma.
Geforce degilde Ati radeon tavsiye ederim bu arada AMD ile de iii ikilidir..
-----------------------------hocam ati yi ben de tavsiye ederim. fiyat/performans oranı en yükesk kartları üretiyor bana göre
