folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yardım Donanım Konusunda



Yardım Donanım Konusunda

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstfaoncul
    mstfaoncul's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    arkadaşlar ben de HP Mobile AMD Sempron(tm) processor 2800 1.60 GHz  

    512MB RAM   var sizce nasıl oyun oynayabilirmigim bununla cevaplarsanız  şimdiden teşekkürler

    (sizi  dtp köpeklerini partisini kapattınca tanıdım ayrıca bunun içinde sagolun gine yapın ]


    danteniva nex life book
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muratkaradag
    muratkaradag's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    pc fena deil ama oyun için en önemli donanımlardan biri ekran kartı? nedir acaba

    Bu Alana REKLAM Verebilrsiniz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstfaoncul
    mstfaoncul's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    dostum galiba nVIDIA GeForce4 420 Go 32M BENDE PEK ANLAMIYOMKİ


    danteniva nex life book
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muratkaradag
    muratkaradag's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    cok ii olmasada fena deil ekran kartı idare eder,son cıkan oyunlarda kasılmalara sebep olsada orta hallileri rahat oynarsın die düşünüorum.
    hiç olmazsa oynamak istedigin oyunların sistem gereksinimlerindende kıyas yapabilirsin :)
    ama seni idare eder.

    Bu Alana REKLAM Verebilrsiniz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    işlemcin güzel oyunları rahat ve hiç kasmadan oynamak istiyorum diyorsan ekran kartının en az 256 mb ya da 512 mb olması lazım bu da senin maddi durumuna göre değişir tabi

    mevcut ekran kartının kaç mb olduğunu yaz rahat oyun oynayıp oynayamacağını yazalım bizde sana ama şunu söyleyeyim ekran kartın 512 ramın da en az 1 gb olduğu zaman bu işlemci ile önümüzdeki 10 yıl içinde çıkacak tüm oyunları oynayabilirsin

    32 mb ekran kartın varsa eğer çok kasma yapacaktır oyunlarda. eğer ben oyun müptelasıyım oyunu severim diyorsan ekran kartını mutlaka yükseltmen gerek anakartının gücüne uygun bir ekran kartı işini görür 256 mb tavsiye ederim sana oyunları rahat ve sorunsuz oynarsın


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    devil_bugatti
    devil_bugatti's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2005
    Erkek
    oynamak istediğin oyunlara bağlı. Mesela cs falan oynarsın ama öle pek bi oyun oynayamazsın en azından ekran kartını değiştirmedikçe

    Mesafe her zaman iyidir... Ne haddini aşan olur azizim, Ne de canını sıkan...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muratkaradag
    muratkaradag's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    bu arada ekran kartının kaç MB oldugu degilde işlemcisi önemli bunuda unutma.
    Geforce degilde Ati radeon tavsiye ederim bu arada AMD ile de iii ikilidir..

    Bu Alana REKLAM Verebilrsiniz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    muratkaradag bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu arada ekran kartının kaç MB oldugu degilde işlemcisi önemli bunuda unutma.
    Geforce degilde Ati radeon tavsiye ederim bu arada AMD ile de iii ikilidir..
    -----------------------------
    hocam ekran kartı düşük olduğu zaman işlemcin istediği kadar yüksek olsun oyun kasar

    oyunu yöneten ekran kartıdır. ekran kartı düşük oldu mu oyun seni sinir edecek kadar yavaş çalışır

    zaten arkadaşın işlemcisi iyi değiştirmesine gerek de yok


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    devil_bugatti
    devil_bugatti's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2005
    Erkek

    muratkaradag bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu arada ekran kartının kaç MB oldugu degilde işlemcisi önemli bunuda unutma.
    Geforce degilde Ati radeon tavsiye ederim bu arada AMD ile de iii ikilidir..
    -----------------------------

     hocam ati yi ben de tavsiye ederim. fiyat/performans oranı en yükesk kartları üretiyor bana göre


    Mesafe her zaman iyidir... Ne haddini aşan olur azizim, Ne de canını sıkan...
Toplam Hit: 1036 Toplam Mesaj: 9