Yardım Lütfen Arkadaşlar!!!
-
winamp olsun msndeki titeşim sesi felan olsun uyarı sesleri hepsi var ama web sitelerindeki video sesleri çıkmıyo neden olabilir arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim...
-
bilmiyorum tahminim macomedia flash player yüklü olmayabilir tahmin sadece
-
video izlerkn bi sıkıntı yok herşey normal sadece ses çıkmıyor
-
ganimet bunu yazdı:
-----------------------------
bilmiyorum tahminim macomedia flash player yüklü olmayabilir tahmin sadece
-----------------------------
katılıyorum bendede aynı sorun varı yükledim oldu.ama ganimet'in dediği gibi tahmin her pc farklı:S -
player yüklü olmasa videoları nette açmaz sanırsam ama açıyo sorun olmuyo ses yok yalız siteyi nasıl arayabilirm
-
emir_69 bunu yazdı:
-----------------------------
player yüklü olmasa videoları nette açmaz sanırsam ama açıyo sorun olmuyo ses yok yalız siteyi nasıl arayabilirm
-----------------------------flash 9 kur bi daha dene
-
-BAŞLAT'tan çalıştır'ı tıklayın ve regedit yazarak kayıt defteri düzenleyicisine girin.
2-Sol taraftaki menüyü kullanarak;
Bilgisayarım\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32 'a kadar ilerleyin.
3-Sağ taraftaki pencerede boş bi yere tıklayarak YENİ ardından DİZE DEĞERİ ni tıklayarak satır ekleyin. Satırın ismini wavemapper olarak değiştirip ENTER'a basın. Böylece Adı wavemapper, Türü REG_SZ olan bir satır eklemiş oldunuz. wavemapper ismine çift tıklayın, size değer verisi girmenizi isteyen bir pencere açılacak. Buraya msacm32.drv yazın ve Tamam'ı tıklayın. Eklemiş olduğunuz satırın son hali şöyle olacak:
wavemapper REG_SZ msacm32.drv
4-Kayıt defteri düzenleyicisini kapatın.üst kısım alıntıdır.
Ayrıca şunu söyleyeyim aynı muhabbet arkadaşıma da olmuştu, k lite codec pack ile gelen bir program var adını net hatırlamıyorum. "fix codecs" tarzı bi onay kutusu var açılan programda(daha bi ton şey var da her neyse), o sayede de düzeltebilirsin bu şekilde olmazsa.
-
sorun halloldu bu şekilde çok sağol kardeş yardımın için
-
Yalnız bu şekilde başlık açmak yasak arkadaşım forumda,yardımın ne olacağını belirtmen gerekir
-
Yuh be başlığa bak :@ bende vatandaş kendini kesti pişman oldu yardım istiyo falan sandım. töbe töbe.
