Yardım Msn. 7.5 İ Kullanamıyorum
-
msn nin 7.0 yada 7.5 luk sürümünü açamıyorum sorun gider diorum sorun gider deyince sistem dosyası DNS,anahtar baglantı noktaları çözümlenemio onun dışında bilg.da bi virüs buldum sistem 32 dosyasında güvenli moddan silmeye çalıştım ama silinmedi sizce 7.5 lugu açmam için ne yapmalıyım?.
-
Bölgesel olarak türkiye genelı sorun var bende açamıyorum merak etme düzelir..
-
ama bu 1 2 aydır böyle , en eski sürümü kullanabiliyorum anca
-
ya birisi yardımcı olsun beeeee :'( üeeeeee
-
şimdi hoca, standart olarak şunlara bak bakalım
önce tarih doğruluğuna bak
eğer doğruya başlat çalıştır a regsvr32 softpub.dll yaz onayla,kayıt edilmiştir diye msj vermesi gerek.Sonra dene.Ayrıca bazı antivirusler ve firewaller de msn nin girmesini engelleyebilir
Toplam Hit: 890 Toplam Mesaj: 5
