Yardım! Performans Arttırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wild_man
    wild_man's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    sa arkadaşlar bilgisayarımda ekran kartının pefromansını nasıl daha fazla arttırabilirim? önerebileceğiniz bi program vs. bişi war mı???

    Ne mutlu Türk"üm diyene!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wild_man
    wild_man's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    ya bi yardım eden Allah'ın kulu yok mu?


    Ne mutlu Türk"üm diyene!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    kardes rivatuner diye bir overlock programı var onu kullanmanı tavsıye ederım.:)

     ama ekran kartın agp veya pci ise daha iyi olur :)


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wild_man
    wild_man's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    ya şimdi benim ekran kartı g-force fx-5500 bunu nasıl daha verimli kullanabilirim? bios ayarlarıyla oynayarak bişiler yapılıodu ya da overlock programlarından hangisini tavsiye edersiniz veya bu kartla uyumlu en son driverini nerden bulabilirim bi yardımcı olursanız sevinirim...

    Ne mutlu Türk"üm diyene!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wild_man
    wild_man's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    yardım edin yafff :S


    Ne mutlu Türk"üm diyene!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fearlessalien
    fearlessalien's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    wild_man bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya şimdi benim ekran kartı g-force fx-5500 bunu nasıl daha verimli kullanabilirim? bios ayarlarıyla oynayarak bişiler yapılıodu ya da overlock programlarından hangisini tavsiye edersiniz veya bu kartla uyumlu en son driverini nerden bulabilirim bi yardımcı olursanız sevinirim...


    -----------------------------

    heacker61 adam sana cvp yazmış işte,daha neyi anlamadın??Açıklayıcı şekilde programın adına kadar vermiş,e daha ne yapsın.


    "Söz konusu vatan ise, gerisi teferruattır"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    Kardeş Rivatuner Programıyla Zaten ekran kartı biosuyla oynamış oluroysun saat hızları yani :)

    en son surucu demişşin de en son surucunun senın kartına bi etkisi olacagını dusunmuyorum şahsen ama yinede linkini vereyim :)

    http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/download_confirmation.asp?kw=&url=http://us.download.nvidia.com/Windows/169.21/169.21_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
Toplam Hit: 1583 Toplam Mesaj: 7