Yardım:HP Office 6110 !!!
-
Arkadaşlar bende HP nin OfficeJet 6110 serisi All-In-One var.fakat ben bu makinadan bilgisayarda hazırladığım dökümanı faks çekmek istiyorum.yani bi program sayesinde bendeki makina dan faks çekmek istiyorum.şimdi diyeceksiniz bana madem faks makinan var normal faks çeksene ne uğraşıyorsun bunlarla diye.ama normal yollardan faks çekmek acayip bi işkence ediyor adama.yardımınız olursa sevinirim.
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=faks&folderid=45690&ref=24993 buraya bak bakem :)
-
peki o program nasıl kullanılıyor biliyor musun
-
Maresca bunu yazdı:
-----------------------------
peki o program nasıl kullanılıyor biliyor musun
-----------------------------56 k varmı ? birde onu mal ameleye sor :)
Toplam Hit: 878 Toplam Mesaj: 4
