YARIN 18 MART UNUTMAYIN!!!
-
Arkadaşlar yarın 18 MART ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ ANMA GÜNÜ herkezden istediğim ALLAH RIZASI İÇİN Onlar için bir duayı eksik etmeyelim.Bu bir suçlama mesajı değil amacım sadece hatırlatmak DUALARINIZI BEKLİYORLAR LÜTFEN...
Hatırlanması bile gözlerimizi yaşartan,İmanımızı kabartan,Hayretler içinde bırakan,En önemlisi bize bu VATAN'ı bırakan,bir destanın Kahramanlarına ve ATATÜRK'E bir fatiha çokmu... -
eyvallah hoca...
-
bende diyom nooluyo a.q 18 martta başka ne war
bunun için konu açmak birasw garip geldi şahsen
zaten onlara(şehitlere) minnet duyanlar dua ederler..
-
Emperyalizmin denize dokuldugu o buyuk gun .
-
kanla ödenmesi gerekmis olan bir bedene duanızı esirgemeyi
-
kardeş sadece 18 mart geldi dıye dua etmeyın
hergun dualar edın bızı bu topraklarda yaşamamızı sağlayan atalarımızın şehıtlerımızın ölmüşlerımızın Ruhlarına dualar edınkı sevaplar kazanın bır gun sızlerde öldüğünuzde sizlerınde arkadasından dua edılsın -
18 mart benim doğum günüm :)
-
her zaman dualarım onlarla
-
ULU ONDER, misyonerlerle bir toplantidadir. karsisindaki misyoner ULU ONDER'e nefretle bakmaktadir. ONDER'in dikkatini ceker.ATA , yaverini misyonere gonderir.neden ATA'ya nefretle bakiyorsunuz?efendim der.misyoner ;o,canakkale de kardesimi oldurdu der. ATA'da "CANAKKALE'DE NE ISLERI VARMIS?" der. SehitLerimizin Ruhu Şad oLSun. Yaradana Emanetsiniz.
-
evet arkadaslar ımkanınız warsa gıdın zıyaret edın atalarınıza vazıfenızı bı nebzede olsa yerıne getırın derım

Toplam Hit: 1291 Toplam Mesaj: 10
