folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yarından Sonra İstanbul' A Geliyorum - Yardım



Yarından Sonra İstanbul' A Geliyorum - Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar yarından sonra sabah saat 6.00 gibi İstanbul Esenler Otogar' ında olucam. Beşiktaş ta kahvaltı yapmak istiyorum bir arkadaşımla sonra da vapurla karşıya geçip, Sabiha Gökçen' de en geç 2 de olmam gerekli. Nasıl bir rota izlemeliyim ?


    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    esenler den metro ile en yakin tramwaya (tam olarak bilmiyorum en yakin hangi semt vs.) git. ordan tramway ile kabatasa gec ..  besiktasa yuruyerek 10dk, taksi ile gec 2 lira yazar.

     

    wh0 tarafından 08/Ağu/12 22:20 tarihinde düzenlenmiştir

    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

    esenlerden metroya bin zeytinburnu durağında in sonra metrobüse bin araları çok çok yakındır. zincirlikuyu durağında in ki son duraktır zaten. beşiktaşa sahile 15dk yürüyerek ulaşabilirsin zaten düz yokuş aşağı bir yol :) kahvaltıdan sonra tekrar metrobüse gel ve uzunçayır durağında in yani karşı yakaya geçeceksin orada ise e10'a bineceksin ve sabihadasın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    en geç ikide olman gerekiyosa, kahvaltıya pek vakit ayırmamanı öneririm..

     

    öğlen saatlerinde bile köprü trafiği çok kötü. mutlaka yol bilgisini kontrol ederek harca zamanını.


    Nerde o eski TBT...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    e tamam işte yapmışsın bütün planı :D 

    senin uçak tam kaçta kalkıyor?


    Çok sıkılıyom
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek

    20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.

    Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek

    20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.

    Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin

     


    Merhabaaaaa
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    PyramiD bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek

    20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.

    Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin

     

    yalnız 20O değil 28O olacak :D


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Beşiktaş'tan Sabiha'ya en basit yol ;
    Beşiktaş-Kadıköy arası; vapur.(13-15 dk)
    Kadıköy-Sabiha arası; e-10 iett.(Tahmini 60 dk(en geç) )


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek
    PyramiD bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek

    20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.

    Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin

     

    O hattın adı E-10 Hattıdır.

    Aynı zamanda bu hattın express olan modelide vardır...

    Her 20 dakka bir olması gerekiyor öyle biliyorum....

    Takribi 1 saat 20 25 dakkaya sabiha gökçene gider gibi geliyor. (Normal E-10). Ben hep pendikte iniyordum ama ordan sabiha gökçene çok yok olsa olsa 8 9 km felan vardır yoktur bile.

     

    Expressler her yerde durmadığından çok daha hızlı...

    Aynı zaman çift bilet keserler, çoğu zaman boştur ve klimaları 10 numaradır.

     

    AMK ben 500 t ile pişe pişe geliyorum yada 130ş ile adamlar ohhh amk klima püfür püfür 2011 otobüsler da amk..


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
Toplam Hit: 886 Toplam Mesaj: 10