Yarından Sonra İstanbul' A Geliyorum - Yardım
-
Arkadaşlar yarından sonra sabah saat 6.00 gibi İstanbul Esenler Otogar' ında olucam. Beşiktaş ta kahvaltı yapmak istiyorum bir arkadaşımla sonra da vapurla karşıya geçip, Sabiha Gökçen' de en geç 2 de olmam gerekli. Nasıl bir rota izlemeliyim ?
-
esenler den metro ile en yakin tramwaya (tam olarak bilmiyorum en yakin hangi semt vs.) git. ordan tramway ile kabatasa gec .. besiktasa yuruyerek 10dk, taksi ile gec 2 lira yazar.
wh0 tarafından 08/Ağu/12 22:20 tarihinde düzenlenmiştir -
esenlerden metroya bin zeytinburnu durağında in sonra metrobüse bin araları çok çok yakındır. zincirlikuyu durağında in ki son duraktır zaten. beşiktaşa sahile 15dk yürüyerek ulaşabilirsin zaten düz yokuş aşağı bir yol :) kahvaltıdan sonra tekrar metrobüse gel ve uzunçayır durağında in yani karşı yakaya geçeceksin orada ise e10'a bineceksin ve sabihadasın.
-
en geç ikide olman gerekiyosa, kahvaltıya pek vakit ayırmamanı öneririm..
öğlen saatlerinde bile köprü trafiği çok kötü. mutlaka yol bilgisini kontrol ederek harca zamanını.
-
e tamam işte yapmışsın bütün planı :D
senin uçak tam kaçta kalkıyor? -
yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek
20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.
Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin
-
swordfish bunu yazdı
yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek
20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.
Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin
-
PyramiD bunu yazdıswordfish bunu yazdı
yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek
20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.
Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin
yalnız 20O değil 28O olacak :D
-
Beşiktaş'tan Sabiha'ya en basit yol ;
Beşiktaş-Kadıköy arası; vapur.(13-15 dk)
Kadıköy-Sabiha arası; e-10 iett.(Tahmini 60 dk(en geç) ) -
PyramiD bunu yazdıswordfish bunu yazdı
yuhh naptınız :D biri tramvay demiş biri metrobus :D adamın omtu yolalrda geçecek
20O otogar - beşiktaş otobüsüne bin 30 dk sonra beşiktaştasın.
Sonra karşıya vapurla geç ordanda sabiha gökçene otobüsle gidersin
O hattın adı E-10 Hattıdır.
Aynı zamanda bu hattın express olan modelide vardır...
Her 20 dakka bir olması gerekiyor öyle biliyorum....
Takribi 1 saat 20 25 dakkaya sabiha gökçene gider gibi geliyor. (Normal E-10). Ben hep pendikte iniyordum ama ordan sabiha gökçene çok yok olsa olsa 8 9 km felan vardır yoktur bile.
Expressler her yerde durmadığından çok daha hızlı...
Aynı zaman çift bilet keserler, çoğu zaman boştur ve klimaları 10 numaradır.
AMK ben 500 t ile pişe pişe geliyorum yada 130ş ile adamlar ohhh amk klima püfür püfür 2011 otobüsler da amk..
