folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Yatay Geçiş Hakkında Bi Sorum Olacaktı?



Yatay Geçiş Hakkında Bi Sorum Olacaktı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Merhabalar,

    Bir arkadaşım x üniversitesinde %50 mimarlık okuyor. Bölüm istediği bölüm fakat okul istediği okul değil.

    Bu arkadaşım başka bir özel üniversitenin aynı mimarlık bölümüne geçmek istiyor.

    Merkezi yerleştirme puanını deneyecekti fakat bu sene girdiği için o hak tanınmadı.

    Yatay geçişle okulda derece yaparak geçmesi dışında başka bir yol var mı arkadaşlar? Seneye merkezi yerleştirme puanı bu sene giren arkadaşlar için de geçerli olacak mı?

    Ve ayrıntılı bilgi edinmek için hangi yönetmeliği veya kanunu okumak gerekiyor?

Toplam Hit: 610 Toplam Mesaj: 1