Yatay Geçiş Hakkında Bir Soru
-
Beyler yatay geçiş yapmayı düşünüyorum fakat bi' şey kafama takıldı.
Geçmeyi düşündüğüm üniversitenin 1.sınıf ders programına baktım ancak bazı dersler farklılık arz ediyor.Misal biz birinci sınıfta Asya Bölgesi dersini almıyoruz.2.sınıfta geçiş yaptığım vakit bu dersin sadece sınavına mı gireceğim yoksa derse de bilfiil katılarak mı vize-final vereceğim? -
dersi almadıysan alırsın, denk dersin varsa yerine sayılabilir. direk sınav olayını hiç duymadım şimdiye kadar
-
Sencer bunu yazdı:
-----------------------------Beyler yatay geçiş yapmayı düşünüyorum fakat bi' şey kafama takıldı.
Geçmeyi düşündüğüm üniversitenin 1.sınıf ders programına baktım ancak bazı dersler farklılık arz ediyor.Misal biz birinci sınıfta Asya Bölgesi dersini almıyoruz.2.sınıfta geçiş yaptığım vakit bu dersin sadece sınavına mı gireceğim yoksa derse de bilfiil katılarak mı vize-final vereceğim?
-----------------------------
Nerden nereye? -
eskiden intibak eğitimi vardı fakat şimdi kalktı.
intibak eğitimi yerine o dersleri 3. sınıfla beraber alıyorsun.
-
Teşekkürler beyler.
@ZoRKaYa ; orasını karıştırma.
