Yatay Geçiş Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Beyler yatay geçiş yapmayı düşünüyorum fakat bi' şey kafama takıldı.
    Geçmeyi düşündüğüm üniversitenin 1.sınıf ders programına baktım ancak bazı dersler farklılık arz ediyor.Misal biz birinci sınıfta Asya Bölgesi dersini almıyoruz.2.sınıfta geçiş yaptığım vakit bu dersin sadece sınavına mı gireceğim yoksa derse de bilfiil katılarak mı vize-final vereceğim? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    dersi almadıysan alırsın, denk dersin varsa yerine sayılabilir. direk sınav olayını hiç duymadım şimdiye kadar

     


    memento mori.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Sencer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler yatay geçiş yapmayı düşünüyorum fakat bi' şey kafama takıldı.
    Geçmeyi düşündüğüm üniversitenin 1.sınıf ders programına baktım ancak bazı dersler farklılık arz ediyor.Misal biz birinci sınıfta Asya Bölgesi dersini almıyoruz.2.sınıfta geçiş yaptığım vakit bu dersin sadece sınavına mı gireceğim yoksa derse de bilfiil katılarak mı vize-final vereceğim? 


    -----------------------------
    Nerden nereye?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    eskiden intibak eğitimi vardı fakat şimdi kalktı.

    intibak eğitimi yerine o dersleri 3. sınıfla beraber alıyorsun.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Teşekkürler beyler.
    @ZoRKaYa ; orasını karıştırma. 

Toplam Hit: 908 Toplam Mesaj: 5