Yau Şu İframe Nası Bişidir Çözemedim =(
-
Bi site hazırlıyorum;yanda menü üstte banner fln her şey yerleşti.Ancak sorun şurada;
indexte sayfa düzgün ancak diğer sayfalar tek tek oldun istemiyorum;bi tane index olucak;o index içinde diğer sayfalar iframe içinde gösterilecek.Yani safya deişmicek sayfa içeriği değişcek.Flashlardaki gibide düşünebilirsiniz.Yardım edebilirmisiniz?
-
<!--#include file="ust.htm"-->
gibi include edebilirsin.ust.htm yerine istediğin sayfayı yaz.
-
html'de frame için:
<iframe
src ="dosyaismi.html"
width="100%">
</iframe>Sayfanı asp ile yapıosan bunu kullan.
<% @Language=VBScript %>
<!-- #INCLUDE FILE="dosyaismi.html" --> -
Yok asp değil basit bi html sayfa.
<iframe name="iz-ay" width=650 height=415 scrolling="yes" frameborder="NO" src="pages/home.html">
Kullanıyorum zaten.Sorun şurda tam olarak; yandaki menüden başka bi sayfa seçince yeni sayfa açılmasın;indexin içindeki iframe kısmı deişsin.Çok şey istemiyorum dimi =)
-
<td height="406">
<div align="center">
<iframe align="right" name="iframe" allowtransparency="1" height="400" width="630" frameborder="0" scrolling="auto" src="anasayfa.htm"> </iframe>
</div></td>Herhangi bi lik aşağıdaki gibi olcak. Bu sefer olcak :D
<a href="sayfa.htm" target="iframe">buraya tıklayınca framede açılcak</a>
-
dreamweaver kullan var içinde o senin istedigin özeliik
-
kanser bunu yazdı:
-----------------------------
dreamweaver kullan var içinde o senin istedigin özeliik
-----------------------------
Hacı nerde var?Bende dreamweaver kullanıyorum ama böyle bi özelliği oldugunu bilmiyorum.Nasıl kullanacaz anlatırmısın... -
serverin asp destekliyorsa
<% server.execute("icerik.asp") %>
php destekliyorsa
<? include("icerik.php") ?>
-
Linki frame'e hedef gösteriyosun html'de olay bu :)
-
Tamam hallettim bn işi :) sağolun :) arşivdeki bi templatede buldum aynı olayı hallettim işimi :) çok saolun :)
-
php yada asp biliyorsan bence bunlarla yap iframe pek bi şe yaradığını söyleyemem yarıyorda asp ve php de yaparsan da güzel sonuçlar elde edersin.
