folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Yau Şu İframe Nası Bişidir Çözemedim =(



Yau Şu İframe Nası Bişidir Çözemedim =(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bi site hazırlıyorum;yanda menü üstte banner fln her şey yerleşti.Ancak sorun şurada;

    indexte sayfa düzgün ancak diğer sayfalar tek tek oldun istemiyorum;bi tane index olucak;o index içinde diğer sayfalar iframe içinde gösterilecek.Yani safya deişmicek sayfa içeriği değişcek.Flashlardaki gibide düşünebilirsiniz.Yardım edebilirmisiniz? 


    :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    <!--#include file="ust.htm"-->

     

    gibi include edebilirsin.ust.htm yerine istediğin sayfayı yaz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    html'de frame için:

    <iframe
    src ="dosyaismi.html"
    width="100%">
    </iframe>

    Sayfanı asp ile yapıosan bunu kullan.

    <% @Language=VBScript %>
    <!-- #INCLUDE FILE="dosyaismi.html" -->

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Yok asp değil basit bi html sayfa.

    <iframe name="iz-ay" width=650 height=415 scrolling="yes" frameborder="NO" src="pages/home.html"> 

    Kullanıyorum zaten.Sorun şurda tam olarak; yandaki menüden başka bi sayfa seçince yeni sayfa açılmasın;indexin içindeki iframe kısmı deişsin.Çok şey istemiyorum dimi =)


    :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    <td height="406">
                  <div align="center">
                    <iframe align="right" name="iframe" allowtransparency="1" height="400" width="630"  frameborder="0" scrolling="auto" src="anasayfa.htm"> </iframe>
                </div></td>

     Herhangi bi lik aşağıdaki gibi olcak. Bu sefer olcak :D

    <a href="sayfa.htm" target="iframe">buraya tıklayınca framede açılcak</a>

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dangerover
    dangerover's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    dreamweaver kullan var içinde o senin istedigin özeliik

    Bu aralar Pek net..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kanser bunu yazdı:
    -----------------------------
    dreamweaver kullan var içinde o senin istedigin özeliik
    -----------------------------

    Hacı nerde var?Bende dreamweaver kullanıyorum ama böyle bi özelliği oldugunu bilmiyorum.Nasıl kullanacaz anlatırmısın...

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanskaans
    kaans
    kaans's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2003
    Erkek

    serverin asp destekliyorsa

    <% server.execute("icerik.asp") %>

    php destekliyorsa

    <? include("icerik.php") ?>


    Software Developer
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    Linki frame'e hedef gösteriyosun html'de olay bu :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Tamam hallettim bn işi :) sağolun :) arşivdeki bi templatede buldum aynı olayı hallettim işimi :) çok saolun :)

    :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    php yada asp biliyorsan bence bunlarla yap iframe pek bi şe yaradığını söyleyemem yarıyorda asp ve php de yaparsan da güzel sonuçlar elde edersin.

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 2550 Toplam Mesaj: 11