folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Yaw Abiler Yazılımda Dümyada Nerdeyiz



Yaw Abiler Yazılımda Dümyada Nerdeyiz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LoveMagic
    LoveMagic's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    ya abiler yazılımda bayağı türkiyede ciddi şeyler yapılmaya başlandı bir kuruluş olsa yani biz ömür boyu microsoft veya linux a bağlı onların belirlediği onların ölçüleriyle hazırlanmış proğramlarla proğram yazacağımıza bir kurul veya oluşum oluşturulsa bu işi hakikaten iyi anlayanlar bizden olsun çamurdan olsun hesabı bir işletim sistemi yapmaya kalkışsak içindeki tüm birimleri türkçe olan ilkoöğretim öğrencisinden köydeki çiftçisine varıncaya kadar herkesin bilgisayarda bir hissesi olsa ve ddaha çok vee farklı yetenekler ortaya çıkmazmı bu imkansızmı mesela tamamaen 100 % bir türkçe proğramlama proğramı veya işletim sistemi yani içinde cia nin izlenmediği çeşitli iilegal gruplara hizmet etmiyen bir internert dünyası olamazmı mesela hindistan bu konuda bize örnek teşkil edebilir adamlar duyuşuma bayağı yazılımda ilerdeymiş bu düşüncemi sizlerle paylaşmak istedim bi kusurum olduysa veya birilerinin bam teline dokunduysa affola
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LoveMagic
    LoveMagic's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    cevap yazan yok kendi kendime yazaayım dedim yaw. aslında bu olaylar olurda dayanışma lazım adamlar yazdığımız konuyu beğenmediler. olur böyle vakalar takma. yaw takmıyomda ama bana göre bu önemli bir konuydu da gazıyan olmadı. olsun bu adamlar da düşünürdür senin düşündüğünü öyle ya nebilem.(biraz farazi ve halisünasyonel oldu ama cevap yazan olmayınca ....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    hoca ütopya onlar ütopya :)

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanskaans
    kaans
    kaans's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2003
    Erkek
    İşletim sistemi yazmak ve geliştirmek böyle bir konuya sığdırılamaz aslına bakarsan işletim sistemi demek üretici firmaların driver desteği ile yazılmış veya geliştirilmiş bir sistemdir sen oturdun tcp/ip protokollerini yeniden sistemine göre düzenlendin çok zor bir ihtimal olduğu gibi de tek kişi ile başa çıkılacak bir durum değil isterseniz 20 kişi olun aradan çok iyi networker,system supporter,işinde uzman yazılımcılar ile çalışmanız gerekecektir bunları da toparlamanız ve bu insanları maddi açıdan doyurarak bu işe girişmeniz zor olacaktır peki maddi kısmını da geçtim hayırsever bir takım olsa dahi Türkiye şartlarında yaşamak için çalışmak gerekiyor insanlarımız gençlerimiz uzmanlarımız bunlara vakit ayırırlarmı bilemiyorum içler acısı bir durum daha da üniversitelerden programcı olarak çıkacağım diyenlerin ödevlerini yapıyorum üstelik üniv. okumadan şurda bir hata vardır arkadaşlarım üniversite hocaları önce kendilerini eğitmeli onun tabanına da inerseniz iğrenç ötesi ve insan haklarına aykırı sistem öss çıkacaktır. hocanız delphiden c++ den anlamıyor sizi ancak hesap makinası yapmaktan ileri götüremiyorsa kusura bakmayın ama boşa üniversite okumuşsunuz demektir.


    bu türkiye sorunlarında gel de işletim sistemi yaz..


    şevkini kırmak istemem kesinlikle plan program çerçevesinde windows ve linux üzerinde işletim sistemi mantığında çalışacak programlar yazabiliriz..

    Saygılarımla


    Software Developer
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Diatonic
    Diatonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2006
    Erkek
    Abi ben yeni başladım delphi ile.Amacım şimdi bizim otogaleri için güzel bir kayıt programı yapabilmek.Sonra daha ileriye gitmek.Ama programcılıkta okuyan arkadaşlarım var birsürü.Adamlar iki sayının toplamı,hesap makinesi,bölme,çarpma çırpma ...işleminden başka birşey yapamıyor.Birazda yaratıcılık istiyor bu iş.

    Unutma ki yarın bügüne dün diyeceksin, tıpkı dün bügüne yarın dediğin gibi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    dümya da ? bilmem.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    haydi oturularım işletim sistemi yazalım diyincede olmuyorkiii karşında milyar$lık şirketler var abd nin o kafa tutacağın şirketi Türkiyenin imf den dilendiği paradan kat kat daha fazla sadece 1 şirket :D microsoft.
    ir2 dostumun dediği gibi microsoft rekabet yapmaz piyasadan siler :D + medyamız çok iyi sen işletim sistemini yazınca dalga geçeceklerinden adım gibi eminim aha şurada bi nokta fazla aha bunun şeyi yok bunu yok diye :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    elimzdeki delphi yada v.b gibi programlarla işletim sistemi yazmak..
    imkanız gibi bir şey bunlar paket programlar için geliştirilmiş diller.
    eğer işletim sistemi yazmak istiyorsan güçlü bir dil gerekir.
    c gibi tabi buda yetmiyor çok geniş düşüneceksin yazmak için her ayrıntıyı düşünmen gerekir
    yani çok çalışmak gerekiyor çooook.

    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    yazılımda gerideyiz...pc kullanımında bile gerideyiz ^^

    bassinyourface
Toplam Hit: 1348 Toplam Mesaj: 9