Yaw Ben Bu Facebook A Üye Olamıyorum???
-
Üye olma kısmına giriyorum ama üye olurken habire geri dönüyor.Nasıl üye olunuyor bu sisteme??
-
üye olup ne yapacan zengin etmeyin şu gavurları ya !
-
Arkadaşlar boş verin gerçekten birşey yok bir kere iyi bir ing. biliyorsan komple kapsar kullanırsın yoksa ing. oturup sadece poke edersin milleti. birde gerçekten bu sistemler o kadar da zor değil TBT den 10 kişi toplaşır yaparız yaw :D ama işte bak adam ünlü oldu bir tavır yapıyor şimdi. neyse biz demi yapsak :D TBTbook :D
-
yaw şimdi üniversiteden arkadaşlar eklemiş beni listesine.ama benim üye olmam gerekiyor.fakat üye olunmuyor bi türlü . yoksa çok meraklı deilim bu facebook a .zaten buna benzer bi site de ben yapacam adı da hazır. www.unimezun.net :)))
-
Facebook'un başarısı herkesin iştahını kabartmış olacak ki her geçen gün farklı türleri ortaya çıkıyor.
hatebook 'dan sonra ise seksbook orataya çıkmış.
Bu sitede ise dileyenler seks arkadaşlarını bulacaklar. (ya havle ve la kuvvete :)
-
Maresca bunu yazdı:
-----------------------------
yaw şimdi üniversiteden arkadaşlar eklemiş beni listesine.ama benim üye olmam gerekiyor.fakat üye olunmuyor bi türlü . yoksa çok meraklı deilim bu facebook a .zaten buna benzer bi site de ben yapacam adı da hazır. www.unimezun.net :)))
-----------------------------
hocam şimdi senin domain'ı satın alırlarsa napıcaksın öyle ulu orta werme :P
Toplam Hit: 1767 Toplam Mesaj: 6
