Yaw Yazılara Bi Şeyler Oldu!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellkeeper
    hellkeeper's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    yaw tahribat a dün bir girdim yazılar anormal büyüdü o okadar üyük ki insanın gözü yoruluyo bu olay bıde yahoo da oluyo ama dıer hiç bi sitede olmuyo neden acaba bılen var mı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    abü bak yukarida gornum menus war oraya gir ordan metin boyutuna gir ordan kucuk orta boy buyuk sec birsini belkı ordan weya ondan kaynaklanıor olabılır

    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    dün aynı şey bendede olmuştu.

    Düşünüyorum, o halde varım.
Toplam Hit: 1753 Toplam Mesaj: 3