folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yaz Okulu Parası???



Yaz Okulu Parası???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    arkadaşlar hacettepenin yaz okulu için bankaya ne kadar para yatrlacağını bilen varmı?nasıl hesaplanıyo bu siksok?

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    ben gazideyim o fakültelere göre sabit galiba geçen sene iibf fakültesinin kredi başı 18 ytl 1. öğretim 30 ytl 2.öğretim di bakalım bu sene ne kadar birde ön kayıt var 5 ytl olması lazım oda hatta yarın yaptıracam =)
Toplam Hit: 623 Toplam Mesaj: 2