Yazıcı Kartuş Tavsiyesi ?
-
Selam hocalar 2008 yılında aldığım hp deskjet f2180 nin orjinal kartuşlarını bitirdikten sonra hiç kullanmadım.Şuan ikisi de çalışmıyor.Kartuş fiyatlarına baktım da 2 sini almaktansa yazıcı sıfırını almak daha karlı geldi :| var mı tavsiyeniz ya da netten uygun alabileceğim bir yer ya da taklit ? teşekkürler iyi geceler
-
hocam marka model aklimda deil tam olarak ama hp idi sanirim dolma tonere karsi ucuz toner ucuz yazici gibisinden biseler yapiyordu kartuslarida gercekten ucuzdu..
kolay gelsin
i
-
Hocam sanırım yazıcın chipsiz kartuşlardan kullanıyor. Bendeki HP 27 numara kartuş kullanıyor, mürekkep aldım evde kendim dolduruyorum. Hatta hafta sonu iki kitap bastım 1000 sayfa çıktı aldım. Sendeki kartuşlar uzun süre kullanılmadıysa mürekkep kuruyup kafaları tıkamıştır muhtemelen. Bir kaba az birşey kaynar su koy, kartuşların uçları aşağıya gelecek şekilde koy suyun içine. Sıcak suda mürekkep çözünüp uçlar açılacaktır. Sonra basarsın içine mürekkebi. Eğer kafa açılmazsa Şu aparattan alıp kartuş içine çözücü solüsyon basabilirsin.
Bu aparatı tavsiye ederim ben yeni aldım işe yarıyor. Kargoda bedava eve kadar geliyor yani :) Kartuşa solüsyon doldup bu aparat sayesinde ucundan çekiyorsun, tıkanıklık filan kalmıyor. Solüsyon olarak şunu almıştım zamanında ama bildiğin asetonda kullanabilirsin bana aynı şey gibi geldi.
Yada şöyle dolum setide alabilirsin, içinde vakum aparatı ve solüsyon da varmış. Önce bir telefon edip sor istersen uyumlumu senin kartuşlara.
-
http://www.bilwor.com/urun/65335/km.kcm1.01005..html
al hocam kesinlikle türk işi :D
-
dargut bunu yazdı
Hocam sanırım yazıcın chipsiz kartuşlardan kullanıyor. Bendeki HP 27 numara kartuş kullanıyor, mürekkep aldım evde kendim dolduruyorum. Hatta hafta sonu iki kitap bastım 1000 sayfa çıktı aldım. Sendeki kartuşlar uzun süre kullanılmadıysa mürekkep kuruyup kafaları tıkamıştır muhtemelen. Bir kaba az birşey kaynar su koy, kartuşların uçları aşağıya gelecek şekilde koy suyun içine. Sıcak suda mürekkep çözünüp uçlar açılacaktır. Sonra basarsın içine mürekkebi. Eğer kafa açılmazsa Şu aparattan alıp kartuş içine çözücü solüsyon basabilirsin.
Bu aparatı tavsiye ederim ben yeni aldım işe yarıyor. Kargoda bedava eve kadar geliyor yani :) Kartuşa solüsyon doldup bu aparat sayesinde ucundan çekiyorsun, tıkanıklık filan kalmıyor. Solüsyon olarak şunu almıştım zamanında ama bildiğin asetonda kullanabilirsin bana aynı şey gibi geldi.
Yada şöyle dolum setide alabilirsin, içinde vakum aparatı ve solüsyon da varmış. Önce bir telefon edip sor istersen uyumlumu senin kartuşlara.
Hocam bendeki de 21 numara.Şimdi yazıcıyı çalıştırınca hp çözüm merkezinde kartuş sorunu diyor bu tıkanmadan dolayımıdır diyosun ?
SUPERBICO tarafından 09/Şub/13 17:09 tarihinde düzenlenmiştir
