folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yazıcı Kartuş Tavsiyesi ?



Yazıcı Kartuş Tavsiyesi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Selam hocalar 2008 yılında aldığım hp deskjet f2180 nin orjinal kartuşlarını bitirdikten sonra hiç kullanmadım.Şuan ikisi de çalışmıyor.Kartuş fiyatlarına baktım da 2 sini almaktansa yazıcı sıfırını almak daha karlı geldi :| var mı tavsiyeniz ya da netten uygun alabileceğim bir yer ya da taklit ? teşekkürler iyi geceler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam marka model aklimda deil tam  olarak ama hp idi sanirim dolma tonere karsi ucuz toner ucuz yazici gibisinden biseler yapiyordu kartuslarida gercekten ucuzdu..

    kolay gelsin

    i

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dargut
    dargut's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam sanırım yazıcın chipsiz kartuşlardan kullanıyor. Bendeki HP 27 numara kartuş kullanıyor, mürekkep aldım evde kendim dolduruyorum. Hatta hafta sonu iki kitap bastım 1000 sayfa çıktı aldım. Sendeki kartuşlar uzun süre kullanılmadıysa mürekkep kuruyup kafaları tıkamıştır muhtemelen. Bir kaba az birşey kaynar su koy, kartuşların uçları aşağıya gelecek şekilde koy suyun içine. Sıcak suda mürekkep çözünüp uçlar açılacaktır. Sonra basarsın içine mürekkebi. Eğer kafa açılmazsa Şu aparattan alıp kartuş içine çözücü solüsyon basabilirsin.

    http://www.bitmeyenkartus.com.tr/HP-21-27-56-336-338-94-98-UYUMLU-Dolum-ve-Vakum-22-28-57-342-343-344-95-97-99-Vakum-Aparati,PR-222.html

    Bu aparatı tavsiye ederim ben yeni aldım işe yarıyor. Kargoda bedava eve kadar geliyor yani :) Kartuşa solüsyon doldup bu aparat sayesinde ucundan çekiyorsun, tıkanıklık filan kalmıyor. Solüsyon olarak şunu almıştım zamanında ama bildiğin asetonda kullanabilirsin bana aynı şey gibi geldi.

    http://www.cescesor.com/Kartus-Dolum-Malzemeleri,LA_156-2.html/Kartus-Temizleme-Solusyonu,LA_197-2.html/500ml-Kartus-Temizleme-Solusyonu-Tikaniklik-icin,PR-235.html

    Yada şöyle dolum setide alabilirsin, içinde vakum aparatı ve solüsyon da varmış. Önce bir telefon edip sor istersen uyumlumu senin kartuşlara.

    http://www.cescesor.com/Kartus-Dolum-Seti,LA_152-2.html/Hp-Uyumlu-CESCESOR-Kartus-Dolum-Seti,LA_175-2.html/Hp-Renkli-ve-Siyah-Uyumlu-CESCESOR-Kartus-Dolum-Seti-Doldurma-DolumuPR-414.html

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    http://www.bilwor.com/urun/65335/km.kcm1.01005..html 

    al hocam  kesinlikle türk işi :D


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    dargut bunu yazdı

    Hocam sanırım yazıcın chipsiz kartuşlardan kullanıyor. Bendeki HP 27 numara kartuş kullanıyor, mürekkep aldım evde kendim dolduruyorum. Hatta hafta sonu iki kitap bastım 1000 sayfa çıktı aldım. Sendeki kartuşlar uzun süre kullanılmadıysa mürekkep kuruyup kafaları tıkamıştır muhtemelen. Bir kaba az birşey kaynar su koy, kartuşların uçları aşağıya gelecek şekilde koy suyun içine. Sıcak suda mürekkep çözünüp uçlar açılacaktır. Sonra basarsın içine mürekkebi. Eğer kafa açılmazsa Şu aparattan alıp kartuş içine çözücü solüsyon basabilirsin.

    http://www.bitmeyenkartus.com.tr/HP-21-27-56-336-338-94-98-UYUMLU-Dolum-ve-Vakum-22-28-57-342-343-344-95-97-99-Vakum-Aparati,PR-222.html

    Bu aparatı tavsiye ederim ben yeni aldım işe yarıyor. Kargoda bedava eve kadar geliyor yani :) Kartuşa solüsyon doldup bu aparat sayesinde ucundan çekiyorsun, tıkanıklık filan kalmıyor. Solüsyon olarak şunu almıştım zamanında ama bildiğin asetonda kullanabilirsin bana aynı şey gibi geldi.

    http://www.cescesor.com/Kartus-Dolum-Malzemeleri,LA_156-2.html/Kartus-Temizleme-Solusyonu,LA_197-2.html/500ml-Kartus-Temizleme-Solusyonu-Tikaniklik-icin,PR-235.html

    Yada şöyle dolum setide alabilirsin, içinde vakum aparatı ve solüsyon da varmış. Önce bir telefon edip sor istersen uyumlumu senin kartuşlara.

    http://www.cescesor.com/Kartus-Dolum-Seti,LA_152-2.html/Hp-Uyumlu-CESCESOR-Kartus-Dolum-Seti,LA_175-2.html/Hp-Renkli-ve-Siyah-Uyumlu-CESCESOR-Kartus-Dolum-Seti-Doldurma-DolumuPR-414.html

    Hocam bendeki de 21 numara.Şimdi yazıcıyı çalıştırınca hp çözüm merkezinde kartuş sorunu diyor bu tıkanmadan dolayımıdır diyosun ? 

    SUPERBICO tarafından 09/Şub/13 17:09 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 851 Toplam Mesaj: 5