Yazıcımı Bir Türlü Tanıtamıyorum Yardım !
-
Arkadaşlar ofiste Kycera FS3900 DN Model Bir yazıcımız var Macbook Bilgisayar'a bir türlü tanıtamıyorum. İp girdim vs. olmadı yardımcı olabilecek birisi varmı Team Viewer den vs.
Tşk ederim.
-
http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false.driver.FS3900DN._.EN.html
bunlari dene istersen
-
Limuzinci bunu yazdı
http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false.driver.FS3900DN._.EN.html
bunlari dene istersen
Hoca oradakileri denedim. PowerPc uygulamalarını Macbook Desteklemiyor.
Driverlarini bulsam zaten ip den vs. bulup tanıtırım.Normalde windows makinalar kendisi otomatik tanıyor.
Macbookta sorun cıktı. -
daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere.
http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin.
windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.
ama yani o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ?
FCN tarafından 24/Şub/14 13:18 tarihinde düzenlenmiştir -
FCN bunu yazdı
daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere.
http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin.
windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.
ama yani o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ?
Makineye ulasiyorm ip den fakat cikti alinca sacma sapan yazilar cikiyor. Cikti da veriyor . Verdigi cikti sacma sapan tanimsin ifadeler. Buda tanimadigina isaret;.
-
scarletbeard bunu yazdıFCN bunu yazdı
daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere.
http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin.
windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.
ama yani o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ?
Makineye ulasiyorm ip den fakat cikti alinca sacma sapan yazilar cikiyor. Cikti da veriyor . Verdigi cikti sacma sapan tanimsin ifadeler. Buda tanimadigina isaret;.
direk driver test page imi saçma sapan bişiler yazdırıyor yoksa ekstra bi programdan mı çıktı alıyorsun ?
-
FCN bunu yazdıscarletbeard bunu yazdıFCN bunu yazdı
daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere.
http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin.
windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.
ama yani o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ?
Makineye ulasiyorm ip den fakat cikti alinca sacma sapan yazilar cikiyor. Cikti da veriyor . Verdigi cikti sacma sapan tanimsin ifadeler. Buda tanimadigina isaret;.
direk driver test page imi saçma sapan bişiler yazdırıyor yoksa ekstra bi programdan mı çıktı alıyorsun ?
Test page degil hocam okadar da biliyoruz :D yok direk sacma sapan karakterler bilirsin iste. hata sekilleri vs.
