folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yazıcımı Bir Türlü Tanıtamıyorum Yardım !



Yazıcımı Bir Türlü Tanıtamıyorum Yardım !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Arkadaşlar ofiste Kycera FS3900 DN Model Bir  yazıcımız var Macbook Bilgisayar'a bir türlü tanıtamıyorum. İp girdim vs. olmadı yardımcı olabilecek birisi varmı Team Viewer den vs.

     

    Tşk ederim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    Limuzinci
    Limuzinci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2014
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Hoca oradakileri denedim. PowerPc uygulamalarını Macbook Desteklemiyor.


    Driverlarini bulsam zaten ip den vs. bulup tanıtırım.

    Normalde windows makinalar kendisi otomatik tanıyor.


    Macbookta sorun cıktı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere. 

    http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html  eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin. 

    windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.  

    ama yani  o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ? 

     

    FCN tarafından 24/Şub/14 13:18 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    FCN bunu yazdı

    daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere. 

    http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html  eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin. 

    windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.  

    ama yani  o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ? 

     

    Makineye ulasiyorm ip den fakat cikti alinca sacma sapan yazilar cikiyor. Cikti da veriyor . Verdigi cikti sacma sapan tanimsin ifadeler. Buda tanimadigina isaret;.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    scarletbeard bunu yazdı
    FCN bunu yazdı

    daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere. 

    http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html  eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin. 

    windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.  

    ama yani  o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ? 

     

    Makineye ulasiyorm ip den fakat cikti alinca sacma sapan yazilar cikiyor. Cikti da veriyor . Verdigi cikti sacma sapan tanimsin ifadeler. Buda tanimadigina isaret;.

    direk driver test page imi saçma sapan bişiler yazdırıyor yoksa ekstra bi programdan mı çıktı alıyorsun ? 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    FCN bunu yazdı
    scarletbeard bunu yazdı
    FCN bunu yazdı

    daha önce sorunsuz çok kurulum yaptım kyocera makineleri maclere. 

    http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/service/dlc.false._.FS3900DN._.EN.html  eğer burdaki mac driverı kurdun ve hala çalışmıyorsa şöyle bişi yapmayı deneyebilirsin. 

    windowsta driver kurdugun makinelerden birini paylaşıma açarsın (antivirüs,firewall vs. kapatmayı unutma), sonra mac'e o driverı map edersin.ozaman windowsun üzerinden çıktıları başarıyla alır.  

    ama yani  o driverın çalışması lazım. makineye ip verdikten sonra web arayüzüne falan sorunsuz ulaşabiliyor musun ? 

     

    Makineye ulasiyorm ip den fakat cikti alinca sacma sapan yazilar cikiyor. Cikti da veriyor . Verdigi cikti sacma sapan tanimsin ifadeler. Buda tanimadigina isaret;.

    direk driver test page imi saçma sapan bişiler yazdırıyor yoksa ekstra bi programdan mı çıktı alıyorsun ? 

    Test page degil hocam okadar da biliyoruz :D  yok direk sacma sapan karakterler bilirsin iste. hata sekilleri vs.

Toplam Hit: 876 Toplam Mesaj: 7