Yazılım 32 64
-
Arkadaşlar benim laptop tamamdır hallettim her şeyini şu anda.
Sadece işletim sistemi tercihim kaldı
Win 10 sevemedim :D + biraz kasıyo uğraşamam
Win 7 kurucam gibi seviyom onu
Şimdi olaya gelelim malum yazılım çalışıyoz apply bau için
şart güzel sistem
i5 2450
4gb ram
nvidia 520m ekran gartı
bu sistemle android studio çalışabilirmiyim
ortamın yeterli diyorsanız
32 bit w7 ultimate ?
64 bit w7 ultimate ?
-
dostum en önemli farkı ram de görürsün. 32 64 veya win10 - win7 den çok ram delirtir. eğer geliştirme yapacaksak git takabildiğin en yüksek ram i tak. ama takamıyorsan da 8gb dan aşağıda bırakma. delirirsin net diyorum
-
neden ultimate ?
ozel bir ihtiyacin yoksa home premium kur gec, ultimate gereksiz kasiyo.
i5 - 2520 ve 4gb ramle kullanmayi denedim, calisiyo ama pek rahat calismiyo. emulator olarak gercek bir android cihaz kullanmazsan hem emulator hem android studio iskence oluyo.
edit: ssd var mi? yoksa ssd al
nurulmac11 tarafından 29/Oca/17 23:59 tarihinde düzenlenmiştir
