Yazılım 32 64

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    Arkadaşlar benim laptop tamamdır hallettim her şeyini şu anda.

    Sadece işletim sistemi tercihim kaldı

    Win 10 sevemedim :D + biraz kasıyo uğraşamam

    Win 7 kurucam gibi seviyom onu

    Şimdi olaya gelelim malum yazılım çalışıyoz apply bau için

    şart güzel sistem 

    i5 2450

    4gb ram

    nvidia 520m ekran gartı

     

    bu sistemle android studio çalışabilirmiyim

    ortamın yeterli diyorsanız 

     

    32 bit w7 ultimate ?

    64 bit w7 ultimate ?


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oinomaos
    oinomaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2012
    Erkek

    dostum en önemli farkı ram de görürsün. 32 64 veya win10 - win7 den çok ram delirtir. eğer geliştirme yapacaksak git takabildiğin en yüksek ram i tak. ama takamıyorsan da 8gb dan aşağıda bırakma. delirirsin net diyorum


    Anıl
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    neden ultimate ?

    ozel bir ihtiyacin yoksa home premium kur gec, ultimate gereksiz kasiyo.

    i5 - 2520  ve 4gb ramle kullanmayi denedim, calisiyo ama pek rahat calismiyo. emulator olarak gercek bir android cihaz kullanmazsan hem emulator hem android studio iskence oluyo.

     

     

    edit: ssd var mi? yoksa ssd al

    nurulmac11 tarafından 29/Oca/17 23:59 tarihinde düzenlenmiştir

    black implies white, self implies other, life implies death.
Toplam Hit: 802 Toplam Mesaj: 3
w7