Yazılım Staj Öneri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kont239
    kont239's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    İkisi de istanbulda iki seçenek var arkadaşlar birisi profilo diğeri yapıkredi bankası bilgisayar mühendisliği okuyorum yazılı alanında bu staj hangisini tercih edeyim tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?


    4641544948---53415249544153
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Canım ülkemin iş dünyası stajyeri 'BELEŞ İŞÇİ' olarak gördüğünden nerede staj yaptığın çok önemli olmaz. Ama Yapı Kredi'nin albenisini yabana atamam.


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kont239
    kont239's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    bilen gören staj yapan yok mu ?


    4641544948---53415249544153
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kont239
    kont239's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    up


    4641544948---53415249544153
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    tabiki yapıkredi. çalışmadım ama bir bankaya girmek her zaman daha avantajlı olur senin açından.

    orada gayret göster sevdir kendini mutlaka stajın bittikten sonra çağarırlar seni.


    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Madem ikisinden birini sececeksin hocam ikisinede git konus ben yazilim staji yapicam, burda stajerlere ne yaptiriyosunuz diye.

    .
Toplam Hit: 906 Toplam Mesaj: 6