Yazılımsal Formatlama Nedir Bilen Warmı ?
-
yaa...odev yapmalıyımda... yazılımsal formatlama ile ilgili..normal format işte abi demeyin...değil cunku... bi link bi site yada bi acıklama cok iyi olur yani...simdiden tesekkur ederim....
-
konuyu biraz daha açıklarsan yardımcı olabiliriz
-
normal format demeyin demişinde, normal formatta yazılımsal bir olay zaten (:
-
Low level formatting miş yaa...buldum..sağol robotix ;) +repp :))
Toplam Hit: 2299 Toplam Mesaj: 4
