folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Ye-Ro Wat Programı İle İlgisi Alakası Olan Bilen Kişiler?



Ye-Ro Wat Programı İle İlgisi Alakası Olan Bilen Kişiler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Beyler bu sene 4500tl civarında bır para odeyım 3 aylık Amerıkaya gıtmeyı dusunuyorum work and travel ile .. Daha once calıstıgı fırma olan felan varmı bilgi verebilicek ? konaklama yemek kendımıze ait olucakmiş .. ingilizce sevıyem cok ıyı degil sizce vizeden felan gecebılırmıyım?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek

    hacı  bana pm at ...  iletişime geçelim...ben yardım cı olayım....


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    O sirket az sikintili be hocam. Utah'ta Lagoon Park'a gitmeni oneririm sana. Intrax ile calisan sirketler gonderiyor. Ben 5.400$ kazanmistim 2,5 ay surede.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
Toplam Hit: 630 Toplam Mesaj: 3