

Ye-Ro Wat Programı İle İlgisi Alakası Olan Bilen Kişiler?
-
Beyler bu sene 4500tl civarında bır para odeyım 3 aylık Amerıkaya gıtmeyı dusunuyorum work and travel ile .. Daha once calıstıgı fırma olan felan varmı bilgi verebilicek ? konaklama yemek kendımıze ait olucakmiş .. ingilizce sevıyem cok ıyı degil sizce vizeden felan gecebılırmıyım?
-
hacı bana pm at ... iletişime geçelim...ben yardım cı olayım....
-
O sirket az sikintili be hocam. Utah'ta Lagoon Park'a gitmeni oneririm sana. Intrax ile calisan sirketler gonderiyor. Ben 5.400$ kazanmistim 2,5 ay surede.
Toplam Hit: 630 Toplam Mesaj: 3