Yemin Töreni

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    okullarda andımız kaldırıldı.kastamonyu gölköyede 5 ci jandarma egitim alayında yemin toreninde bir grup asker biz bu sozlerle ile yemin etmeyiz demişler.yemin etmeden asker olunmuyor.ne olacak şimdi.

     


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    kaynak var mı ? internette hiç böyle bir haber yok


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    tamam reddetmişler. acaba sonraki askerlikleri nasıl geçmiş askeriyede.

    kendi askerliğimi düşünüyorum. bizde çıkacaktı öyle 150 kişi reddetceklerdi.

    o adamlardan artık bildiğin hortumla kan çekerlerdi.

    ama burası Türkiye. olur mu olur


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    kaynak var mı ? internette hiç böyle bir haber yok

    resimler milliyet köşe yazısı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    askerde seçim şansın yok. Yemin ettirirler adama. Orada demokrasi yok monarşi var. Bunu kabullenemeyen beyinler bunlar ne yazıkki...

    Ayrıca askerlik yemini bence yerli yerinde ve ayrımcı falan da değil. Bu güne kadar "amaan yaaa bunu da mı ezberleyeceğiz, bitmedi bu ezber işi" dışında bir itiraz veya serzeniş görmedim. 


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    askerde seçim şansın yok. Yemin ettirirler adama. Orada demokrasi yok monarşi var. Bunu kabullenemeyen beyinler bunlar ne yazıkki...

    Ayrıca askerlik yemini bence yerli yerinde ve ayrımcı falan da değil. Bu güne kadar "amaan yaaa bunu da mı ezberleyeceğiz, bitmedi bu ezber işi" dışında bir itiraz veya serzeniş görmedim. 

    sen orda devlet malısın. bizim arkadaş ayağını kırdı. ceza aldı. 45 gün koğuşta yattı. nereye seçim şansı


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    demokratikleşme normalleşme yarak kürekleşme diye diye ağzına sıçacak bu ülkenin bu adam.

    Bu sözlerle yemin etmeyenlerde vatandaşlıkdan siktir edilsin.Sadece askeriyeden çıkarmak hafif kalır.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Acemi Birliğinde, yemin etmenin değeri olsaydı.

    Kendini tanrı sanan uzman çavuş;

    Herkez yemin ederken ailesinin karşısında duygulanırken. bana neden izmarit toplattırdı ?

    Ben yemin etmedim, 15 ay boşunamı süründüm?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 892 Toplam Mesaj: 9