folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Yeni Başanlayar İçin Rapidshare.De Program İndirme (Resimli)



Yeni Başanlayar İçin Rapidshare.De Program İndirme (Resimli)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Forumda verilen rapidshare linkine tıklıyoruz.
    ÖR: hxxp://rapidshare.de/files/754805/rapid.JPG.html

    Linke tıkladığımızda karşımıza aşağıdaki resimde gözüken sayfa gelecektir.



    Burada "Free” yazan yere tıklıyoruz. Karşımıza aşağıdaki resimde gözüken sayfa çıkacaktır.



    Bu sayfada görmüş olduğunuz gibi geriye doğru bir sayım işlemi gerçekleşecektir. Bu genellikle 45 saniyedir bazen daha fazla da olabilir…Bu sürenin bitmesini bekledikten sonra aşağıdaki resimde görmüş olduğumuz sayfa açılacaktır..



    "Download” yazan yerin yanındaki linke tıklayarak download işleminin başlamasını sağlayabiliriz.

    NOT : Download işlemine başlamadan önce eğer bilgisayarınızda Download Accelarator varsa bunu disable durumuna getirmeniz gerekmektedir.

    Bu sitenin en kötü yanı ve sizin en çok şikayet ettiğiniz durum, saat başına herkesin 30 mb download limiti bulunmasıdır. Bunu da engellemek için hepimizin kullandığı çeşitli yöntemler var. Bunlar; eğer IP numaramız sabit değilse modeme restart atmak, bilgisayarımızdaki cookies dosyasının içini temizlemek vb. yöntemlerdir.

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    forumda bunu bilmeyen varmıdır acaba :\ bence yoktur : )
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    a4tech bunu yazdı:


    forumda bunu bilmeyen varmıdır acaba :\ bence yoktur : )


    herkesi kendinmi sanıyon ule olmaaz olurmu daha dün biri sordu

    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    "gerçekten çok saol bende bu dökümanı arıyordum nasıl indiirleceğini bilmiyordum çok saol, Döküman arşime koyucam -  selametle"dermişimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
Toplam Hit: 2369 Toplam Mesaj: 5