folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Yeni Başladım Vbulletin Bakcan Mı



Yeni Başladım Vbulletin Bakcan Mı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek



    Şimdi ben Vbulletini ilk kez deniyorum.Bana biraz karışık geldi.Sorunum şu şimdi forumlarda gürüyorum formun anasayfasında bannerlar oluyor bunu nasıl ayarlıcaz .

    internetten araştırdım Şöyle bi şey var

     Ana Sayda Üstte (Navbarın Altına) Ortada İki Tane
    FORUMHOME isimli templatei açın ve $navbar yazan satırın altına bu kodları ekleyin --- >Burayı anlamadım ne demek ıstedıgını.

    Kodu bu :
    <!-- reklam--><p><center><a href="Bannere tıklayınca tönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img border="0" src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" align="center" width="440" height="80"></a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="Bannere tıklayınca tönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img border="0" src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" align="center" width="420" height="60"></a></center></p><table border="1" style="border-collapse: collapse" width="100%" id="table1" bordercolor="#003265"><!-- reklam -->

     bunun baska yolu varmı yada bunu bana daha detaylı anlatacak arkadas var mı.Forumhome isimli template nerde
    $navbarla baslayan hıc bı kod bulamadım nereye bakmam lazım .
    2. Sorunum uyelik sisteminde   güvenlik kodu çalışmıyor bunu nasıl duzeltte bılırım
    Şimdiden yardımlarınız ıcın saygılar :)

    ....
Toplam Hit: 1392 Toplam Mesaj: 1