Yeni Başladım Vbulletin Bakcan Mı
-
Şimdi ben Vbulletini ilk kez deniyorum.Bana biraz karışık geldi.Sorunum şu şimdi forumlarda gürüyorum formun anasayfasında bannerlar oluyor bunu nasıl ayarlıcaz .internetten araştırdım Şöyle bi şey var
Ana Sayda Üstte (Navbarın Altına) Ortada İki Tane
FORUMHOME isimli templatei açın ve $navbar yazan satırın altına bu kodları ekleyin --- >Burayı anlamadım ne demek ıstedıgını.Kodu bu :
<!--reklam--><p><center><a href="Bannere tıklayınca tönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img border="0" src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" align="center" width="440" height="80"></a> <a href="Bannere tıklayınca tönlendirilecek olan adresin URL'si/" target="_blank"><img border="0" src="Bannerin kendi linki (gif dosyasının)" align="center" width="420" height="60"></a></center></p><table border="1" style="border-collapse: collapse" width="100%" id="table1" bordercolor="#003265"><!-- reklam --> bunun baska yolu varmı yada bunu bana daha detaylı anlatacak arkadas var mı.Forumhome isimli template nerde$navbarla baslayan hıc bı kod bulamadım nereye bakmam lazım .2. Sorunum uyelik sisteminde güvenlik kodu çalışmıyor bunu nasıl duzeltte bılırımŞimdiden yardımlarınız ıcın saygılar :)
