Yeni Başlayacagım
-
Arkadaşlar ben bu php asp işine yeni başlayacagım.İşinde iyi olanlardan biraz tavsiye bekliyorum acaba php mi asp mi? hangisine başlasam daha iyi olur yada sen onu bunu bırak grafiker mi ol dersiniz.Yol gösterin sonuna kadar gidecegim
Hangisi daha iyi daha kolay yada birine öncelik werip digerlerinide ögrenebilirmiyim?
-
kolaylık olarak sorarsan php daha kolay ama bir kere mantıgını kaptın mı asp-php-cfml çok zorlamaz belki biraz jsp kasabilir
-
hoca jsp nedir?
-
jspde aynen php-asp-asp.net-cfml(coldfusion) gibi bir web programlama dilidir java tabanlıdır çok saglam ve hızlı ama kullanması zordur
-
hmm ok saol onu bilmiyordum
Toplam Hit: 1507 Toplam Mesaj: 5
