

Yeni Bir Harddisk Alacam Hocalar Fiyat Performans Görüşleriniz İ Bekliyorum
-
çok fazla param yok oyüzden en ucuzlarından seçmeye çalıştım yanı buldumun en uygunu bu hocalar
aylık 12taksit ile 17 ytl ye geliyor cardfinans ile bana uygun geldi görüşleriniz nedir?
-
Ben olsam almasdım dandiğe benzio
Biras daha araştır
-
ram alacam bende hangi marka alam? 1024 lük 2048 alacam diyolar 1024 kendiliğinden var 1024 verken 2048 i kullanmaz felan diyolar ne edem?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ram alacam bende hangi marka alam? 1024 lük 2048 alacam diyolar 1024 kendiliğinden var 1024 verken 2048 i kullanmaz felan diyolar ne edem?
-----------------------------kullanırsın hocamda dual çalışmaz ...
-
vlla araştırıom da yani benim amacım öle uzun yıllar kullanmak deil 1-2 yıl gitse yeter fiyatı gerçekten çok uygun gold pc de 180 den başlıo 500gb lar
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ram alacam bende hangi marka alam? 1024 lük 2048 alacam diyolar 1024 kendiliğinden var 1024 verken 2048 i kullanmaz felan diyolar ne edem?
-----------------------------hyper x orjinal soğutmalı al tabi paran varsa 1000 mhz
-
Hacım, Samsung değil de başka bir marka al. 3-4 yıldan sonra sıfırlasan da baya bir performans kayıbı yaşıyorsun. Tavsiye etmem.
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
vlla araştırıom da yani benim amacım öle uzun yıllar kullanmak deil 1-2 yıl gitse yeter fiyatı gerçekten çok uygun gold pc de 180 den başlıo 500gb lar
-----------------------------samsung out
sakın alma hocam bad sector verip duruyo yamuk alet
git seagate al en azından paranla rezil olmazsın hem seagate iyidir
-
:/ neyse artık 500gb alacas :&