Yeni Bir Strateji Oyunu
-
Linux için keşfettim (gayet güzel çalışıyordu).
Denemek isteyenler olabilir diye düşünüyorum. Güzel bir oyun. Açık kaynak fakat alfa ve bazı özellikleri yok. Yinede sevdim.
Call of Duty ve Warcraft (lise çağında) oynadım severim. Onuda dota ve Call Of Duty'nin sadece 2. dünya savaşı (1-2 ve de 4 güzeldi).
---
Hearts of Iron oynadım. Oyun simülatör. Mükemmel. Fakat çok özelliği var ve bilen yok.
Age of Empire 3 yükleyeyim dedim. Çok öneri vardı fakat hatalı dosya indirmişim. Uğraşıyorum yüklemeye.
İstediğim 2. dünya savaşı tarzı bir oyun. Hearts of Iron kadar karışık olmasın ama simülatör tarzı olsun.
--
Onu henüz bulamadım ama bilindik strateji oyunu isteyenlere yada kodlarını incelemek isteyenlere ;
edit:
Linuxta çok güzel çalışıyordu. Haliyle Mac ve Windows'ta gayet güzel çalışacağını düşünüyorum
-
ilginç, hiç farketmedim çizik atayım inceleriz :)
-
ekran pır pır ediyo oyunu açınca :D
os:win8 pro
-
bende sıkıntı çıkartmadı (win8)
