folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Yeni Bir Strateji Oyunu



Yeni Bir Strateji Oyunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Linux için keşfettim (gayet güzel çalışıyordu). 

    http://play0ad.com/download/

    Denemek isteyenler olabilir diye düşünüyorum. Güzel bir oyun. Açık kaynak fakat alfa ve bazı özellikleri yok. Yinede sevdim.

    Call of Duty ve Warcraft (lise çağında) oynadım severim. Onuda dota ve Call Of Duty'nin sadece 2. dünya savaşı (1-2 ve de 4 güzeldi).

    ---

    Hearts of Iron oynadım. Oyun simülatör. Mükemmel. Fakat çok özelliği var ve bilen yok. 

    Age of Empire 3 yükleyeyim dedim. Çok öneri vardı fakat hatalı dosya indirmişim. Uğraşıyorum yüklemeye.

    İstediğim 2. dünya savaşı tarzı bir oyun. Hearts of Iron kadar karışık olmasın ama simülatör tarzı olsun.

    --

    Onu henüz bulamadım ama bilindik strateji oyunu isteyenlere yada kodlarını incelemek isteyenlere ;

    http://play0ad.com/download/

     edit:

    Linuxta çok güzel çalışıyordu. Haliyle Mac ve Windows'ta gayet güzel çalışacağını düşünüyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    ilginç, hiç farketmedim çizik atayım inceleriz :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    ekran pır pır ediyo oyunu açınca :D

    os:win8 pro

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    bende sıkıntı çıkartmadı (win8)

Toplam Hit: 734 Toplam Mesaj: 4