Yeni Fpv Uçağım
-
eski konudaki seyir tarzı ucakların yanına birde hızlı bir ucak ekledim
DestinatioN tarafından 21/Nis/26 19:31 tarihinde düzenlenmiştir
bunu gözlükle ucurunca kendini jet pilotu gibi hissediyorsun :D
capcutta yanlış çıktı almışım görüntü biraz leş :/
https://www.youtube.com/watch?v=OxH1_-Owqkc -
windows xp background'unu yapay zeka ile hareketlendirdiginizi sandim.
-
yine tamamını kendin mi yaptın lan yoksa???
-
haha ilginç bir yaklasım :D
Quetzalcoatl
yok bunun govde hazır model -
keyfli gözüküyor da lazım olunca kolayca indirebilmek lazım
Güle güle kullan hocam.
-
kaydı var mı mit el koyar buna
-
Cihazın kendisini de görseydik :)
-
başkan hatırlarmısın bilmem
rahat 8-10 yılı vardır , bi rc konusu olmuştu şarj aleti filan bulamıyordum balanslı , çokta anlamıyordum o aralar.
bana imax b6 göndermiştin. onunla ilk offroad'ımı almama vesile oldun sonra truggy , 4x2 4x4 , drag ,wheelie derken iyice rc araba meraklısı oldum.
daha yeni drift'e merak sardım , şahin parasına bi şase topluyorum.
hepsi senin o ilk imax b6 ile başladı :D havan açık , kırımın uzak olsun :D
buda böyle bir anımdır.
-
Hayırlı olsun. Çok keyifli duruyor. Güle güle kullanın.
