Yeni Kartı Pc Açılmama Sorunu.
-
İkinci el bir ekran kartı aldım gigabayt GV-NX73G256D-RH
bilgisayara taktım kasa çalışıyor monitöre görüntü gelmiyor...
onboard kartlA çalıştırınca çalışıyor makina MSI P4900M VİA CHİPSETLİ
sorun nedir acaba biosla falan mı ilgilidir_?
gezmedik site koymadım ama kesin bir sonuç bulamadım...
-
ekran kartı baska pc de calısıyor mu hoca?
-
onu deneyecek başka bir bilgisayar yok yanımda eger yapamazsam yarın aldıgım yere iade edecem. ama yapsam güzel olur.
-
Eğer monitörün eski ise bazen böyle sorunlar yaşabilirsin.. Farklı monitörde dene.. Bendeki monitör neredeyse 8- 10 yıllık.. 128 bit veya 256 mb ekran kartlarından görüntü alamıyorum.. On boardda ya da daha düşük ekran kartlarında görüntü var.. Kolay gelsin.
-
monitörden olamaz 3 yıllım monitör sagam sanki bir uyumsuzluk var gibi yada kart bozuk yarın aldıgım yere iade edecem.
-
ekran kartına Görüntü gelmıyor İse baglantı Yerını bıraz salla yerıne TAm oturmamış Olabilir ama FAzla Oynama ıyıce BErbat Etme BAska pc denemelisin Ekran Kartı belkide calısmıyordur biosla Alaka ne Anlamadım da Ekran KArtın da fan var ise dönüyorsa Fan zaten calısıyor demektir Aksıne dönüpte calısmamazlık Ta yapıyor Arada sırada baktın olmadı kasanı getırırsın Adam takar orda denersınız calısıyormu calısmıyor mu ben Ekran Kartını FAzla Kurcalam derım azım cok yandı 2 tane Ekran Kartı Bu Sekil Toz Var uymuyor die Kurcaladım Ama Sonunda örendım Ama 2 Ekran KArtı gitti:S
-
yok onboard ekran kartını biosadan iptal edip onu göstereceksin diye okudumda çakışıyordur belki diye .
harici ekran kartı takılı iken onboard girişine taktıgımdada açılmıyor yani bir çakışma olabilirmi.
