Yeni Msn İle İlgili Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ispanyol
    ispanyol's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    yani ben daha yeni yükledim son sürümü galiba. Yavaş yavaş alışıorumda :D ama bir şeyni çözemedim. eski msn de gelen msjlara tıkladıgım zaman açılıodu ama artık tıkladıgımda açılmıo geçen biri söledi bişey yüklemen gerekio felan dedi. sizin bu konu hakkındabilginiz varsa arkadaslar bi yasrdım ederseniz. mailleri okumak için  baya bi yere tıklıom. yardımlar için şimdiden teskler ....

    Maksadınız Aşk Aşkınız Baki Kalsın
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    bende açıo ve hiçbişi yüklemedim inanma onlara sen yeniden kur eksik dosya fln olmuştur ;)
Toplam Hit: 1985 Toplam Mesaj: 2