Yeni Msn İle İlgili Bir Soru
-
yani ben daha yeni yükledim son sürümü galiba. Yavaş yavaş alışıorumda :D ama bir şeyni çözemedim. eski msn de gelen msjlara tıkladıgım zaman açılıodu ama artık tıkladıgımda açılmıo geçen biri söledi bişey yüklemen gerekio felan dedi. sizin bu konu hakkındabilginiz varsa arkadaslar bi yasrdım ederseniz. mailleri okumak için baya bi yere tıklıom. yardımlar için şimdiden teskler ....
-
bende açıo ve hiçbişi yüklemedim inanma onlara sen yeniden kur eksik dosya fln olmuştur ;)
Toplam Hit: 1985 Toplam Mesaj: 2
