Yeni Performanslı Bilgisayar
-
hocalar forumda açılan son konuların hepsini baktım fakat beğenmedim.
KYK kredisiyle 10 taksitle bir pc almak istiyorum 300x10=3000tl bütçem var
en başta masaüstü düşünüyordum fakat ne olur ne olmaz diye laptop almayı tercih ettim
msi ge70 düşünüyorum sizce nasıl ?
3000 küsüre alabileceğim daha iyi laptop var mı, f/p ürünü
beni 4-5 yıl idare etmesi lazım bu yüzden 4.nesil i7 olanları tavsiye ederseniz sevinirim
ya da çok üstün herşeyi içinde masaüstü olursa onunda tavsiyelerini alabilirim
-
Burada fiyatlar çok yüksek, genelde sahibinden üzerinde yapılan satışlarda fiyattan minimum 500 tl düşerler. Ben alırken 800 lira düşmüştü fiyat. Al 1 aylık 2. el makine, 1000-1500 liran cebinde kalır.
Bu fiyat limiti ile 680m alabilirsin, daha altına bakma, üst model olarak birtek 780m var onun içinde limitini baya artırman gerekir. Amd tavsiye etmedim, uzun ömürlü istediğini söylediğin için.
-
lımıt 3000 ıse gıt monster al dusunme ıstedıgın pcyı toplarsın hemde
-
HeyQirs bunu yazdı
lımıt 3000 ıse gıt monster al dusunme ıstedıgın pcyı toplarsın hemde
monsterlarda intel haswell serisi olması güzel onun dışında tırt
birde batıyor diyorlar adamlar için ama emin değilim.
http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?kat=6232&urn=459745&lang=tr-TR şu hoşuma gidiyo benim bi tek pek para vermeye gerek yok onun dışında
-
hocam "beni 4-5 sene idare etmesi gerek" ucu çok açık bir cümle, sadece seni tanıyanlardan cevap bekliyorsan bilemem.
Ben de lenovo g530 3000 (zamanında 750tl'ye aldım sıfır) var 4,5yıl oldu ve bu kadar sene beni idare etti.
3000 liranın tamamını harcamalık bir şey sorarsan diğer bir arkadaşın konusunu da yazdım dual 755m ekran kartıyla lenovo z510 alabilirsin.
madrew tarafından 15/Ara/13 17:39 tarihinde düzenlenmiştir -
pis kullanmam, 4-5 yıl idare etsin derken
mühendislilk programlarını çok rahat kaldırsın, 1-2yıl oyun sorunu olmasın üni bitene kadar kullanabileyim
ama karasız kaldığım hala şey var 3000 küsüre masaüstü toplayıp 500küsüre 2.el laptop mu alsam üniye geitirp götürmek için onu düşünüyorum hala
şu ylbaşı varken indirimli olur 15gün içinde almayı düşünüyorum
BlackApple tarafından 15/Ara/13 17:52 tarihinde düzenlenmiştir -
msı ge serisi iyidir,ssd ve hdd birlikte olan modellerine bakabilirsin,hatırladığım kadarıyla sadece işlemci 4. nesil yerine 3. nesil olduğu için 750 tl fiyat ucuz oluyordu.Az enerji harcayacak diye tutup o kadar para verme bence.Mümkünse freedos alarak dahada ucuza getirebilirsin. Üniversite için eğer evde kalıyorsan masaüstü yanına da küçük bir laptop tavsiye ederim,ben öyle kullanıyorum şu an
-
http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge40-2oc-280xtr-notebook-urun11040.html
-
x bunu yazdı
pis kullanmam, 4-5 yıl idare etsin derken
mühendislilk programlarını çok rahat kaldırsın, 1-2yıl oyun sorunu olmasın üni bitene kadar kullanabileyim
ama karasız kaldığım hala şey var 3000 küsüre masaüstü toplayıp 500küsüre 2.el laptop mu alsam üniye geitirp götürmek için onu düşünüyorum hala
şu ylbaşı varken indirimli olur 15gün içinde almayı düşünüyorum
İkinci fikir daha mantıklı...
