folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yeni Performanslı Bilgisayar



Yeni Performanslı Bilgisayar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    hocalar forumda açılan son konuların hepsini baktım fakat beğenmedim.

    KYK kredisiyle 10 taksitle bir pc almak istiyorum 300x10=3000tl bütçem var

    en başta masaüstü düşünüyordum fakat ne olur ne olmaz diye laptop almayı tercih ettim

    msi ge70 düşünüyorum sizce nasıl ? 

    3000 küsüre alabileceğim daha iyi laptop var mı, f/p ürünü

    beni 4-5 yıl idare etmesi lazım bu yüzden 4.nesil i7 olanları tavsiye ederseniz sevinirim

    ya da çok üstün herşeyi içinde masaüstü olursa onunda tavsiyelerini alabilirim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-notebook-dizustu-q47ms-16f41-monster-4-aylik-kutulu-garantili-147068899/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-notebook-dizustu-rakipsiz-canavar-146481784/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-notebook-dizustu-msi-gt70-0nd-oyuncular-ve-it-uzmanlari-icin-cok-guclu-14671933 0/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-notebook-dizustu-monster-yuksek-performans-laptop-146419153/detay

    Burada fiyatlar çok yüksek, genelde sahibinden üzerinde yapılan satışlarda fiyattan minimum 500 tl düşerler. Ben alırken 800 lira düşmüştü fiyat. Al 1 aylık 2. el makine, 1000-1500 liran cebinde kalır.

    Bu fiyat limiti ile 680m alabilirsin, daha altına bakma, üst model olarak birtek 780m var onun içinde limitini baya artırman gerekir. Amd tavsiye etmedim, uzun ömürlü istediğini söylediğin için.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    lımıt 3000 ıse gıt monster al dusunme ıstedıgın pcyı toplarsın hemde


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı

    lımıt 3000 ıse gıt monster al dusunme ıstedıgın pcyı toplarsın hemde

    monsterlarda intel haswell serisi olması güzel onun dışında tırt

    birde batıyor diyorlar adamlar için ama emin değilim.

     http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?kat=6232&urn=459745&lang=tr-TR şu hoşuma gidiyo benim bi tek pek para vermeye gerek yok onun dışında


    Converse giyen uzaylı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    hocam "beni 4-5 sene idare etmesi gerek" ucu çok açık bir cümle, sadece seni tanıyanlardan cevap bekliyorsan bilemem.

    Ben de lenovo g530 3000 (zamanında 750tl'ye aldım sıfır) var 4,5yıl oldu ve bu kadar sene beni idare etti.

    3000 liranın tamamını harcamalık bir şey sorarsan diğer bir arkadaşın konusunu da yazdım dual 755m ekran kartıyla lenovo z510 alabilirsin.

    madrew tarafından 15/Ara/13 17:39 tarihinde düzenlenmiştir

    der die das
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    pis kullanmam, 4-5 yıl idare etsin derken

    mühendislilk programlarını çok rahat kaldırsın, 1-2yıl oyun sorunu olmasın üni bitene kadar kullanabileyim

    ama karasız kaldığım hala şey var 3000 küsüre masaüstü toplayıp 500küsüre 2.el laptop mu alsam üniye geitirp götürmek için onu düşünüyorum hala

    şu ylbaşı varken indirimli olur 15gün içinde almayı düşünüyorum

    BlackApple tarafından 15/Ara/13 17:52 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akustikelektrik
    akustikelektrik's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2013
    Erkek

    msı ge serisi iyidir,ssd ve hdd birlikte olan modellerine bakabilirsin,hatırladığım kadarıyla sadece işlemci 4. nesil yerine 3. nesil olduğu için 750 tl fiyat ucuz oluyordu.Az enerji harcayacak diye tutup o kadar para verme bence.Mümkünse freedos alarak dahada ucuza getirebilirsin. Üniversite için eğer evde kalıyorsan masaüstü yanına da küçük bir laptop tavsiye ederim,ben öyle kullanıyorum şu an

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge40-2oc-280xtr-notebook-urun11040.html


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek
    x bunu yazdı

    pis kullanmam, 4-5 yıl idare etsin derken

    mühendislilk programlarını çok rahat kaldırsın, 1-2yıl oyun sorunu olmasın üni bitene kadar kullanabileyim

    ama karasız kaldığım hala şey var 3000 küsüre masaüstü toplayıp 500küsüre 2.el laptop mu alsam üniye geitirp götürmek için onu düşünüyorum hala

    şu ylbaşı varken indirimli olur 15gün içinde almayı düşünüyorum

    İkinci fikir daha mantıklı...


    Acaip derecede agresifim !
Toplam Hit: 989 Toplam Mesaj: 9