folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni Sistemle İlgili Soru ? ( ÖSS )



Yeni Sistemle İlgili Soru ? ( ÖSS )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar ben eski sistemi bilirdim de bu dört puan türünden bir şey anlamadım. kuzen mf 1 den turkıye 50.000 cisi ege üniversitesi matematik bölümü gelir mi acaba anlayan biri yardımcı olsun yanıma gelmesını ıstıyoruz ama rehberlık hocasına da gıttık o da anlamadı yenı sıstemden anlayan varsa gelır mı geçen sene kaç bınle kapatmıs bı söleyı versın


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kemaly
    kemaly's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek

    Ege üni. mat bölümü kılavuzda alan içi 72.900 alan dışı 62.400

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    hocam bişey farketmedi bizim açımızdan aslında

    3 puan türü vardı ya onu çoğalttılar

    3 puan türünde napıyoduk? bölüm hangi puandan ona bakıyoduk ona göre seçiyoduk şimdi de aynı

    mesela bilgisayar mühendisliği. bakıyoruz mf4ten öğrenci alıyo. mf4 puanımıza göre tercih yapıyoruz.

    artık seçeceğimiz bölüm bilgisayar müh ise herşeyi ona göre bakıcaz sıralamasına falan.

    başka bölüm yazarken aynı şekilde işlemleri uygulucaz.

     

    kaçıncı sırayla alındığını kılavuzdan görebilirsin.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    matematik bölümü mf 1 den alıyor dediler bu doğru mu eğer doğru ise üstte arkadaş 72.000 ile almış diyor deme k ki kazanabılecek öyle değil mi


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
Toplam Hit: 719 Toplam Mesaj: 4