Yerel Ağ Bağlantısı Kayıp(Yardım)
-
Hacılar,bizim komşunun velet sağ alt köşedeki yerel ağ bağlantısını uçurmuş,netede msne de giremiyorlar,sizce ne olmuş olabilir,nerden çıkrabiliriz?
-
modemin markasını felan azsaydın hacı daha fazla yardımcı olabiliriz.
modeme reset atıp tekrar kurarsanız düzelebilir,
modemden natı felan kapatmıs olabilir.acarsan duzelebilir.
modem arayüzünden kull adı ve sifresini kontrol etsin ya da işletim sisteminde kurulu olan herhangi bir programla net trafigini felan engellemiş olabilir.bu firewall olabilir
Genel itibariyle su an aklıma bunlar geliyor.
-
başlat/programlar/donatılar/iletişim/ağ bağlantıları..
-
Kendi bilgisayarum olsa bişey değil,başkasının olunca kurcalamak istemiyorum,hele de kurcalayan 9 yaşında bi velet olunca :)
-
eger anladıgım gibiyse önce bunu yap
http://img254.imageshack.us/img254/3918/resmwc3.jpg
sonra bunu
http://img505.imageshack.us/img505/4050/resim2nw7.jpg
sorun hallolur
-
msnde de dedim,büyük ihtimalle devre dışı bırakmıştır.ağ bağlantılarıma gir orada ağları göster ve yerel ağ bağlantısını etkinleştir.
-
enternet kartını tekrar yükle yada modemin içine gir..
192.168.1.1 / senın ki neyse bikmiyorum muhtemelen budur ) gir ;
geşilmiş ayarlar / sağ tarftan ayarla secenegine tıkla ileri ileri de ku.adi ve sifren yazıyosa kontrol et belki modemi resetlemiştir onalrı yaz ileri de kaydet / yeniden başlat'a tıklat büyük ihtmal le bağlantı geri gelir...
insallah pikatel'dir modem bosuna yazmiş olmayim bari :D
-
aygıt yöneticisinden
network adapter i etkin hale getir
sorun büyük ihtimal bundandır
