folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Yerel Ağ Bağlantısı Kayıp(Yardım)



Yerel Ağ Bağlantısı Kayıp(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Hacılar,bizim komşunun velet sağ alt köşedeki yerel ağ bağlantısını uçurmuş,netede msne de giremiyorlar,sizce ne olmuş olabilir,nerden çıkrabiliriz?

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    modemin markasını felan azsaydın hacı daha fazla yardımcı olabiliriz.

    modeme reset atıp tekrar kurarsanız düzelebilir,

    modemden natı felan kapatmıs olabilir.acarsan duzelebilir.

    modem arayüzünden kull adı ve sifresini kontrol etsin ya da işletim sisteminde kurulu olan herhangi bir programla net trafigini felan engellemiş olabilir.bu firewall olabilir

    Genel itibariyle su an aklıma bunlar geliyor.


    copy
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    başlat/programlar/donatılar/iletişim/ağ bağlantıları..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Kendi bilgisayarum olsa bişey değil,başkasının olunca kurcalamak istemiyorum,hele de kurcalayan 9 yaşında bi velet olunca :)

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    eger anladıgım gibiyse  önce bunu yap

     

    http://img254.imageshack.us/img254/3918/resmwc3.jpg

    sonra bunu

    http://img505.imageshack.us/img505/4050/resim2nw7.jpg

    sorun hallolur


    De Get Yalan Dünya...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    msnde de dedim,büyük ihtimalle devre dışı bırakmıştır.ağ bağlantılarıma gir orada ağları göster ve yerel ağ bağlantısını etkinleştir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zagrub
    Zagrub's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    enternet kartını tekrar yükle yada modemin içine gir..

    192.168.1.1 / senın ki neyse bikmiyorum muhtemelen budur ) gir  ;

    geşilmiş ayarlar / sağ tarftan ayarla secenegine tıkla ileri ileri de ku.adi ve sifren yazıyosa kontrol et belki modemi resetlemiştir onalrı yaz ileri de kaydet / yeniden başlat'a tıklat büyük ihtmal le bağlantı geri gelir... 

    insallah pikatel'dir modem bosuna yazmiş olmayim bari :D 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    aygıt yöneticisinden

    network  adapter i etkin hale getir

    sorun büyük ihtimal bundandır

     


    Yapay zeka, zeka değildir.
Toplam Hit: 2912 Toplam Mesaj: 8